Üye adı:teknik_06
Kayıt tarihi:11 Kasım 2015
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:96275
Üye puanı:30427
Takipçileri:11677
Takip edilen:46
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Eylül 1976
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Ankara
" Çakalların krallığı, arslan ayağa kalkana kadardır. "
*** Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe ***
Gram Altın:44 Gram altını var
Puan:140,79 Nakit puanı var
T. Puan:263235,8112 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()kimse kimseyi dikkate almıyor üstad emin ol buna
dolarda alıcı değilim dediğimde bana kızanlar vardı mesela
demek ki herkes kendi bildiğini yapıyor ve bu güzel bir haktır , iyi akşamlar dilerim
hasanx için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()ben biraz ara vereyim görüşürüz tekrar
ben dolar alsam yükselir sananlar var hey Allah"ım yaa
Emily_shine için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()pazartesi dolar 4 TL yazsam değeri var mı ?
bırakın şimdi arkadaşlar , zarar azaltma hamleleri yapalım
bende dolar yok almadım zarardamıyım ?
bana göre pahalıydı fırsat verirse alırım
ortaya yazılana ortaya yazarak cevap olsun o zaman
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()hadi trene binelim, hadi benjo uçuyor ya da sabaha 3, 97 vs vs diyerek dolar ı övenleri de ne yapacağız peki ? sanırım zararda olanlar var doları övenler ile dolar çıktıysa hadi hep beraber övelim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()açık konuşmak herkes için geçerli
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()açık konuşmayı seven bir yapım vardır
sizi dinliyorum , açık konuşabilirisniz
hasanx için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()vahap hocayı küstürenler mutludur şimdi, maaşlı eleman sandı bazıları o da biraz ara verdi
Candeseni için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()ABD 2- Yıllık 1, 194 - 1, 30%
ABD 10- Yıllık 2, 415 - 1, 44%
parite düşük ve ons iyi olmasa da
düşük abd faizleri onu tutuyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()senin olduğun yerler pahalı yerleşmiş kardeşim )
ben Ankara merkez de yim
Maphisto için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()valla o kadarını bilmem kardeşim
U_İnce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()parite de @VYaman kesinlikle dinlemek lazım efe
efe40 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()usd /yen önemini daha önce zaten konuşmuştuk)
Emily_shine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()parite düşüyor ons düşüyor, avro zayıf
dolar az iyi oluyor bu durumda
sepet kur ile avro dolar ın başını ağrıtıyor
efe40 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()ne yaptın efe nasılsın
efe40 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()trump blooombrg avrupa da konuşuyor şimdi
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()parite ons u da kemiriyor
yine de iyi durdu ons
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()elbetteki veri ve trump yellen ana unsur
trump vergi vs ile konuşur gene e durmaz o adam, hamleye hazır olmalı her daim
@ÇÖL__ASLANI bıst devam aslan, bi ara çıktım sonra banka hissesi aldım p. tesi satarım herhalde
Emily_shine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()bayber , bu belalı avro gene geliyor dolar a , sepet kur ile
dolar az toparlayacak gibi oluyor küresel anlamda gelişen ülke vs, bu seferde avro bunaltıyor sepet kur ile
Bayber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()süre sıkıntısı yoksa unut ıvp sende
ivpyönetim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()mrb foray nasılsın 3, 6455 geçmeli 3, 65 üzerine atmalı kendini
@yalcineren evet yabancı ilgisi çok diyorlar bist te ancak dikkatli olmalı çok tehlikeli yerlerde duruyor
altyapısı olmayanı cııız yapar bence
forayy için cevaplandı (yorumu göster)