Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52344
Üye puanı:16263
Takipçileri:733
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:128701,8914 Gram & Puan birleşimi
Başarı:176. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Londra daki söylentiye göre büyük yatırımcılar ülkemizde ki olası bir döviz hareketinde dolar ın 75 TL yi görebileceğini konuşmuşlar
Neye göre ne şekilde olacağı ise belirtilmemiş kendi aralarında konuşmuşlar
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ben vatandaş olarak yüzde 100 lerden aşağı hissedildiğini kesinlikle düşünmüyorum hocam ben 42 yaşında bir vatandaş olarak hayatım boyunca böyle pahalılığa rastlamadım bazı 10 TL lik atıştırmalık bir bisküvinin 30 TL ye fırladığına ilk kez şahit oluyorum bu sadece küçük bir örnek
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yüzde 37.86 nere yüzde 80 nere hocam TÜİK in 2 katından fazla yani
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Orada da yüzde 80 civarında idi sanırım bu az mı size göre
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Aynen hocam aynı durum bende de var hangi Enflasyon kimin enflasyonu düşüyor TÜİK olmasa ne yapacaklar merak ediyorum ancak masa başında düşürüyorlar yüzde 37.86 rakamına ülkenin yüzde 80 i inanmaz pazara markete çıkmayan kişilerin Enflasyon düşüyor demesi hayli ilginç bugün hazine nin verileri açıklandı borç 10 trilyon 750 milyar TL ye çıkmış bu bir rekor faiz ödemeleri ana parayı geçmiş durumda 2000 yılından beri ilk kez kamudan kesinti yok ve enflasyonun düşmesi mümkün mü
Artık bu tarz açıklamaların kimseyi ikna ettiğini düşünmüyorum sadece sözde söyleniyor ikna edilebilirlik derecesi azaldı vatandaş artık inanmıyor bu tarz söylemlere
Günaydın için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Haftaya yeniden 3.400 üzerine çıkacak bir hareket gelme ihtimali yükseliyor T rump varken çok düşüş gelmez deyişimiz bu sebepten di
Herkese güzel bir hafta sonu olsun
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()M. şimsek 2025 yılında Enflasyon düşmeye devam ediyor en önceliğimiz hayat pahalılığı ile mücadele demiş
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bu adam görevde iken heran herşey yapabilir altını n bu yüzden önü açık sene sonuna kadar inanılmaz rakamlara çıkacağını ümit ediyorum 4.000 dolar ı muhakkak geçecektir
00yedi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()2000 yılından beri ilk kez hazine faiz ödemeleri ana parayı geçmiş
Buda her geçen gün her geçen ay ekonominin daha iyi olamayacağını gösteriyor bize
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hazine nin borcu 10 trilyon 750 milyar TL ye ulaşmış bu borcun yüzde 54 ü dövizden oluşuyormuş
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ben 55 TL olarak fiyatlanması gerektiğini düşünüyorum çünkü o kadar zarar gördü ki piyasa TL yi o kadar değerli hale getirdiler ki çok acil devalasyon gerekiyor rekabet edebilmemiz için
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar bugün 40 TL de olsa piyasa bitti hocam kimseyi kurtarmaz bu rakam sıra turizm de geçmiş olsun
ALICIKUŞ4270 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Haftalık kapanış 3.330 üzerinde kalırsa yeni hedef 3.377 3.406 ve 3.500 bandına kadar yeniden yükseliş başlaması beklenebilir YTD
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Herkese günaydın bereketli hayırlı cumalar diliyorum tüm dostlara
MB sıkıştı kuru yine az az bırakmaya başladı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yurt içi yerleşiklerin 20 Mart itibari ile birlikte Türkiye'den dışarı çıkardıkları tutar 14 milyar 720 milyon dolar a yükseldi.
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ooo sen tam sosyete moduna geçmişsin kardeşim maşallah bizde iş güç koşturuyoruz senin kadar rahat değiliz
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Nasılsın Serkan kardeşim a. selam
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Piyasadaki durumu gidişatı ve olması gereken durumu burada sürekli dile getirmem neden bazı arkadaşları rahatsız ediyor anlamış değilim arkadaşım siz bu ülkede yaşamıyor musunuz anlıyorum ki durumunuz çok iyi he burada dile getirmem belki gidişatı değiştirmiyor olabilir şayet bir vatandaş olarak yazma gereği hissediyorum olamaz mı kendiniz şuanki şartlarda nasıl bir yol izliyorsanız izleyin o sizi alâkadar eder başkasının durumu sizin anlattıklarınıza uymuyor olabilir herkesin aynı şekilde yol izlemesini bekleyemezsiniz o yüzden herkesin yatırım şekli kendine herkes kendi yatırımına odaklanırsa sorun ortadan kalkar
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hala böyle tuhaf rakamlara vatandaşın inanmasını bekliyor lar hocam mümkün değildir bu hele ki bu po litikalar ile kamuda tasarruf adına bişey var mı anlaşılan TÜİK e pas atmaya devam ediliyor
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()MB hala bu sene içinde Enflasyonun yüzde 24 e düşeceğini tahmin ediyormuş baya güldüm