Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52344
Üye puanı:16263
Takipçileri:733
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:128701,8914 Gram & Puan birleşimi
Başarı:174. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
2BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bu demek oluyor ki küresel de ilerde büyük kargaşa olacak ve Merkez bankaları bunun kokusu alıyor ve Altın stokluyor yoksa bu kadar haşin ve sert yükselmesini hiçbir şeyle açıklayamayız sadece Trump etkisi olamaz bence
Oktay4oo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Cuma günü 5.350 den aldım gramı bugün 5.500 almadığın hergün seyredersin ekranı 3 parça alım yaptım 7 ayda aldığım her parça diğerinden pahalı oldu 2026 da pek farklı olmayacak bence
OfsaytOsman2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Elindeki dolar lardan kurtul bence dostum bu kağıt parçasından bir halt olmaz helvasını çoktan kavurdular hepimize bereketli olsun inşallah en azından paramızın değerini koruyalım yeter
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ben elimdeki tüm nakitimi Gram altın a bağladım 229 gram var maliyeti 3.976 TL ye denk geliyor dolar da artık hiç bir varlığımı bırakmıyorum Serkan kardeşim keşke daha önce yapsaymışım bu hamlemi çok zaman kaybettim dolarda
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kesinlikle öyle halk olarak bu düşünceden acaba ne zaman kurtulacağız acaba artık ileti görüşlü düşünmemiz lazım bu kafayla hiç bir yere varamayız birazda ekonomiyi düşünmek gerekir kaç tane tekstil şirketini göz göre göre dışarı kaçırdık
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ons bazında baskılama olamaz hocam küresel hareket var orda sadece dolar ayağından baskılanıyor MB sayesinde alt yorumda zaten belirttim dolar bugün adil değerinde olsa gramı 9.200 TL nin üzerinde görürdük
AcemiVeled için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()MB ve cary traid ciler iyice dolar ın suyunu çıkardılar aylardır dolar enflasyon Altın da kalarak piyasada dövizle iş yapanları perişan ettiler eğer dolar bugün 70 TL filan olsa gram 9.230 TL düzeyinde olacaktı
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Radyo dediğimiz olay bunu doğruluyor 103 ten 78 e inmiş buda gümüşün biraz daha yolu olduğunu gösteriyor sanki 65 e Kadar inebilir radyo diye duymuştum
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Sende de bir ara gümüşler vardı ne yaptın hepsini sattın mı
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ama gümüş daha aktif ve düşüşlerde daha fazla can yakması ile tanınıyor ucuz olmasına ucuz ama düştümü fena duman ediyor insanı Allah kimseyi gümüşte terste bırakmasın
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Gümüş neden daha hızlı yükseliyor acaba bu konuda fikrinizi merak ediyorum üstat
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Pi li olan ve 89 şu olan ölücülerin sesini kıstı ons :))
Harme5634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Gümüş ons aylık olarak 51 dolar üzerinde kapanış yaptığı takdirde 100 dolar için start verecek düşe kalka 100 dolara gidecek diye düşünüyorum ons nasıl 3.000 doları geçince hızlıca 4.100 e geldi gümüşte 51 dolardan sonra 100 dolara yaklaşacaktır trend bunu gösteriyor gümüş TL doların o anki durumuna göre muhtemelen 150 TL ye yakın bir rakamda olabilir
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yürübe sarı fırtına kim tutar seni nerdeler bizim şelaleci tayfası düşerken zırt diye çıkmayı biliyorlar yükselirken tek yorum yapmıyor manipülasyon cular bakalım milletin vebalini nasıl kaldıracaksınız
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Gram kapalı Çarşı gram fiyatı 5.725 ye çıkmış
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ons lar düşmeye başlayınca Trump hemen düğmeye basıyor düşen metalleri hemen dürtüyor uyandırmak için değişik biri
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ooo sarı fırtına yine uçmuş maşallah 4.120 ye doğru yelkenleri açmış
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Özellikle 3.950 dolar bölgesine dikkat edelim buranın Altın da haftalık kapanış yaparsa düşüş daha aşağı bölgelere kayar bu bölge üzerinde kaldığı sürece sorun yok gibi geçtiğimiz hafta 3.948 yaparak ihlal yaptı ama çabuk toparlandı şayet 4.064 üzerine hareket başlarsa yeni zirve işaretidir YTD
Herkese yeni haftada bol kazançlar dilerim
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bence Trump altını n düşmesini istemiyor farkındaysanız ne zaman düşmeye başlasa ons Trump hemen piyasayı karıştıracak açıklamalar yaparak tekrar çıkmasını sağlıyor yani işin özü altınlcılar Trump varken korkmasın bu piyasa mikseri olduğu sürece altın kesinlikle düşmez daha ne rekorlar kırdıracak çünkü çok borç yükü var ABD nin ve bunların çoğundan parasını zayıflatarak kurtulmak istiyor
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hiç şaşırtmıyorlar akbaba gibiler kokuyu hemen alıyorlar :))
MAPAVRİLİ5353 için cevaplandı (yorumu göster)