Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52344
Üye puanı:16263
Takipçileri:733
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:128701,8914 Gram & Puan birleşimi
Başarı:175. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Salın şu benjonun ipini yetti gari insanlarla alay etmeyin yemezler :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Öyle ama hocam bak ons geriye geldi kurla oynuyorlar bence
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()10 yıllıklar artışta 1.68 oldu dövizde güzel ke. riz silkelemesi yapıyorlar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Neyse bende biraz ortadan kaybolam afiyet olsun :)
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Satın bangalar satın gelirse sizin gelmezse bizim olsun :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()8.20 ye resmen kırmızı şerit çektiler iyi mücadele ettiler baya büyük enerji sarfediyorlar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Nerden duydunuz
neeooldi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Onsa bak 1758 1735 yaptı yine yukarı yapacak sanki 10 yıllık bi türlü 1.70 e geçemiyor
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()MB yi bekleyen çok sanırım
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Zaten izlemekten başka bişey yaptığımız yok :))
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()parite ye bakılırsa dolar dışardada değer kaybediyor 1.1880 den 1.1910 Lara geldi tahvildeki hareket yatay şuan
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Konu: usd düşen flama
8.227 diyecektin herhal alışın hocam artık :))
sorumsuz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Valla dövizde beklemeyi vakit kaybı görenler yükseldikçe satıyorlar Nil daha ne kadar bu şekilde devam eder bilmiyorum kurun 8.50 bölgesi üzerinde konsolide olması lazım ki insanların çıkışın geleceğine inansın
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()2 haftada 11 milyar dolar çözülme olmuş dth larda acaba bunun sebebi ne sence demekki 8.40 8.50 gelse dövizde beklemek vakit kaybı diyenler satışa tarafına geçecek
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Geri mi alamıyorlar yoksa buralardan mı almak istemiyorlar oda meçhul
Asernazsoy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yaramazlık yapanları sana havale ediyorum senin acı biberler meşhur ya :))
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yaramazlık yapanları sana havale ediyorum senin acı biberler meşhur ya :))
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kaç gündür dövizi belli Aralık'ta tutarak insanları döviz bozdurmaya mecbur tutuyorlar bakın yukarı gitmiyor nasılsa görüntüsü verip dth ları çözmeye baya baya kararlılar son 2 haftada döviz bozanlar bunu açıklıyor zaten ihtiyaç tan mı bozdular yoksa daha aşağı giderse ordan alırım diye mi sattılar bilinmiyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Altta 8.11 üstte 8.21 10 krş Luk bölgeye hapsettiler
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Baya baskıda tutuyorlar benjoyu açık açık görülüyor 8.20 geçildiği anda üzerine çullanıyorlar hemen aşağı çekiyorlar