Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52344
Üye puanı:16263
Takipçileri:733
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:128701,8914 Gram & Puan birleşimi
Başarı:174. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Oda bi tutturamadı ahkam kesiyordu millete TL de kaldıysa bu işi bilmiyor demekki :)
HeavyMetal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Teşekkürler ediyorum size fazla alışma bulut üzerinde gezmeye :)
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kimin yan hesabı
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Para almış olabilir birilerinden :)
AEZ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Para almış olabilir birilerinden :)
AEZ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Faiz artırılmaz ise ki son metin ben bu işin sonuna geldim der gibiydi sende çok beklersin 8 altını kendimizi kandırmayalım lütfen
Chn07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Haziran da bende başlayacaklar diye tahmin ediyorum
Maximus55 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Eninde sonunda kopacak o ip :)
serser34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()8.05 i şimdilik zor gösterirler gibi abi
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar buralarda dengeledi kendini 8.15 üzerinde zaten konumu iyi 8.20 yi her türlü kırmayı deneyecektir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yok hocam ben faiz artırım sürecinin sona erdiğini düşünmekteyim son metinde bunu ima etti sanki
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Borsada yabancı yoksa hareket zor hocam borsayı taşıyan yabancıdır bistteki yabancı oranı her ay azalarak devam ediyor yarın 14.30 da MB yabancının alıp sattığı hisseler veya çıkışını gösteren verileri açıklayacak bunu daha net görücez yerlin dövizi artar yavaş yavaş
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bunun için net bişey diyemem ama bence bizde dövize el Altın dan engel var gibi 8.20 üzerine her taşmasında izin verilmiyor görüntüsü var çünkü 8.21 aşıldığında ciddi yükseliş dalgası oluşacağından haberleri var
Dolarci_72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Aynen bir çok şelalecinin sesi soluğu çıkmıyor 8.05 gelsin koşarak gelirler 7.70 diye :))
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Artık tarihin tozlu sayfalarına karıştı onlar
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yarın haftanın son işlem günü cuma 23 nisandan dolayı piyasa kapalı bizde
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yok yav espri mahiyetinde söyledim :)
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bulutların üzerinde fazla dolaşma alaadinin cini gibi iyi olmaz senin için :)))
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Dikkat et ama grafik aşağı gösteriyor diye sende witch gibi taşa tutulma oda ısrarla yazıyordu birden sert dönüş geldi hala aşağı dedikçe yükseldi grafik dört dörtlük çalışacak diye kendini inandırma yarın bir olay olur başının etini yerler uyarmadı deme
@NİLSUDE :)
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yanlış vitrini neden koyarlar peki mağaza ya baksınlar diye bakmadan kimse almaz :))
Esen_Yıldız için cevaplandı (yorumu göster)