Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52344
Üye puanı:16263
Takipçileri:733
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:128701,8914 Gram & Puan birleşimi
Başarı:174. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Küçük yatırımcılarla çok fena oynuyorlar cidden çok profesyonel ler düşerken dahada düşüyor diye korkutup aldırmıyorlar çıkarken de biraz daha çıkacak süsü verip sattırmadan düşürüyorlar bu nasıl bir algı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()8.267 korunursa yukarı devam eder benjo
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar ın dış piyasada güç kazanması demek diğer paralara karşı değer kazandığını gösterir parite nin inmesi ayakta daha iyi durması için iyi bişey ama TL bazlı pek etkilemiyor şuan doların hala bu seviyelerde olması dolar endeksi ile alakalı değil bizim paramızın değer kaybından kaynaklı
AEZ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hiç belli olmaz başkan bizim halkımız tren kalkıyor diye hemen atlıyor vagona :)
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()8.317 de birilerine iğne yaptılar :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()1.2130 da tepeyi gördük demmekki sağlam satış geldi powel a rağmen hızlı dönüşe geçti
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()parite sert düşüyor dxy fora
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar zinciri kırmasın diye umarım topladıkları 3 5 doları da heba etmiyorlardır
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Sakin ol kardeşim ne yaparsa yapsınlar dövizler her türlü değerini bulur bundan kaçış yok
Osman60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Benim şahsi görüşüm burda ne şartlarda olursa olsun ister profesyonel ister acemi aleni boş yorumlar yapıyorsa eleştirilmeyi hak eder her türlü
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()8.31 8.35 direnç izlenir
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()8.22 kıran Benjo yürür MB de kırdırmasaydı :)
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Oda olacak inşallah @ÇÖL__ASLANI hocam çok uzakta değil :)
ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()O zaman yüksek kur yüksek faiz ile yaşamaya devam ederiz bizde :)
Realty_word için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()8.267 üzeri fiyatlamaya başlarsa çıkışı sürdürebilir olur
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()TCMB nın politikaları tamamen yanlış ve hiç ikna edici değil yabancıyı durmadan enflasyon beklentilerini revize ediyorlar buda güven kaybını tetikliyor hocam bu yılsonu 12 demiş ben daha onunda tutacağını sanmıyorum 12 den yüksek olur çünkü kur bi türlü istedikleri düzeye gelmiyor buda enflasyon üzerinde baskı yapmaya devam edecek demektir ben onlar kadar iyimser değilim maalesef eğer içeri para girişini destekleyecek adımlar atılmazsa bizi zor günler bekler
proff_of için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Eğer 8.50 geçilip kalıcı olursa alıcılar gelecektir ve mevduatlarda artışı tetikleyecektir ama şuan yeni bir hikaye yazılmasını bekliyorlar almak için yani bir nevi kararsızlar var
proff_of için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yapıyor ama tutturamıyor o ne olacak peki :)
karan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Net bilen kelimesi bence yanlış hergün değişik olaylar oluyor anlık veya haftalık bunu nasıl bilelim biz her şeyi bilsek şimdiye para koyacak yer bulamazdık :)
Esmers için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Herkesin kendi kararı bişey diyemem ben )
Prof_1234 için cevaplandı (yorumu göster)