Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52344
Üye puanı:16263
Takipçileri:733
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:128701,8914 Gram & Puan birleşimi
Başarı:174. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Artırsak da yükseliyor o ne olacak :)
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bugün benjo yukarda kalmak için direniyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Geç bile kaldı bence
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Düşecek diyor başka bişey demiyor ilginç gerçekten sebepde belirtmiyor sadece düşecek demek marifet değildir önemli olan yapılan yorumun altını doldurmak değil mi
dağhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Geçmişken ders çıkarılmadığı belli ilerde 10 krş çıkacağına 20 25 krş çıkınca öğrenirler işi
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Baskı baskı mahvettiler piyasayı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hocam dün düşen bugün neden çıkıyor büyük oyunlar dönüyor ABD tahvil leri üzerinde bence
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar ı zayıf göstererek dolardan soğutma çabası var doların mutlaka küreselde güçleneceği vakit gelecek
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar üzerinden çok büyük oyunlar oynanıyor dikkat edin büyük balıklar dolar üzerinden silkeleme yapıyor bu dolar eninde sonunda güçlenecektir dün tüm dünyada değer kaybederken bugün ne olduda tersine döndü bir gecede ne değişti sakın ola avlanmayın derim parite balondur eninde sonunda düşecektir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Neden anlamıyor ben siz bayanları bazen :)
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hayattan bıkmış gibi NİLSUDE sanki hep bi üzülme hali var
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hayat herşeye rağmen devam ediyor yaşamak güzel genede bugünlerimize de bin şükür
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()usd tat vermiyor ekranda kaldıkmı uyuz moduna geçiriyor bizi petçi ye söyle çapayı fazla yapıp benjonun dibini boşaltmasın
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ben yeni başkandan faiz artırım için adım beklemiyorum şahsen yaptığı konuşmalara ve tavrına bakılırsa ilk fırsatta faiz indirimi için fırsat kolluyormuş gibi hissettim kendi düşüncemdir zaten yüksek faiz pas geçeceğini ümit ediyorum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Harbiden çapayı fazla mı yapıyor ne dolar ın altını boşaltıyor yükselemiyor :))
aVam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Dirençler ama sanırım 8.33 sonrası bant hareketi hızlı olacağını düşündükleri için orda müdahale geliyor sanki
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Teşekkürler sizede günaydın :) bu nasıl bi bant hareketi bi türlü ittiremiyoruz yukarı 8.33 ü sanırım sınır koydular tehlikeli bölge ilan edilmiş gibi :)
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Cümleten herkese mutlu sabahlar dilerim
Bu 8.3270 de ne var bilmiyorum bi geçirmediler o noktayı altta da 8.25 iyi destek oldu şimdilik
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ben faiz artışının ön planda olduğunu sanmıyorum şahsen başkan bu ay son zirvemiz diyor eğer dediği çıkarsa indirim için fırsat kolluyor demektir ben öyle anlıyorum artırma niyetinde değiller
Egmen_52 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Enflasyon yüksek gelse kur neden düşsün ilgnç bi yorum :)
Egmen_52 için cevaplandı (yorumu göster)