Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52344
Üye puanı:16263
Takipçileri:733
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:128701,8914 Gram & Puan birleşimi
Başarı:175. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yalnız bu metaller tam kumar 10 dk içinde ons 22 dolar birden düştü şaka gibi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Uçan kaçan bişey yok abi herşey ortada sadece zamana yayılacak bir yükseliş olacak belliki ilginç bi haber olmazsa tabi
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hocam dün bi haber okudum ABD 10 yıllık ile ons arasında kolerasyon radyosu bozulmuş diyorlar ABD 10 yıllık yüksekse bile onsu fazla vurmuyor diyorlar ne kadar doğru bilemem 1795 Altın da kapanış yapmazsa ons da olumlu olabiliriz
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yarın ABD Tüfe var önemli bakalım ne olacak
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ons azcık salınca usd 8.30 üzerine attı 1820 altı olursa 8.32 üzerine çıkabilir usd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Beklemeyi seven herkes Gram altın alabilir ne var bunda beklemezsen ekmek vermez değil mi @Arkeolog06
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Gram mı alacaksın
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ons tokmağı yedi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kim sıkı duruyor MB mi ? :)))
ee797 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bence erken hocam sabah da yükseldi buralara ama anında geri düşüyor sadece genele bakıldığında dipler her geçen gün yükseliyor karan ın dediği gibi her geri düşüş daha az az oluyor ben 8.31 üzerinde saatlik ve 4 saatlik kapanış görmeden yükseldiğine inanmam
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Vergiyi daha öncede yükseltmişlerdi ne oldu tepkiler çoğalınca geri aldılar halkı dövizden soğutmak için bahaneler arayacaklarına önce ekonomiyi nasıl düzlüğe çıkaracaklar ona odaklansınlar bence halk keyfinden dolar almıyor bir gecede paramızın yüzde 15 değeri düştü hocam bunuda biz yapmadık herhalde
mat19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yükselme gibi bi derdi bu meretin zaten anca ekran başında uykumuzu getirir harbi nerden çıktı @metinöksüz de sabah beri sell sell başımızı yedi :)))
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Valla sağlam sıkışma var Salih hocam hangi taraf kırılacak bilmiyorum ama sert hareketler olacağı belli kırılımda
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Farketmez nasılsa fırça yemeye alıştık :))
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()8.30 üstüne izin verilmiyor bi kırsa toparlanır
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar ıda TCMB baskılıyor daha ne olsun
proff_of için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()@JARDEN_
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Aylık bazda 0.3 artış yıllıklandırılmış bazda 2.3 olması bekleniyor
JARDEN_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()1 krş ta bari cüzi bişey alabiliyor musunuz hocam
metinöksüz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yarın bizim piyasa öğlen birden sonra kapalı malum arefe günü Yarım gün açık olacak bankalar
Yarın saat 15.30 ABD den Tüfe gelecek iyi gelirse dolar güçlenir bence parite ile ons aşağı gelir