Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52334
Üye puanı:16259
Takipçileri:733
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:128672,042 Gram & Puan birleşimi
Başarı:175. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Eline sağlık nil başkan
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kendi ayağımıza sıkarsak böyle olur tabiki hocam bu algıyı yıkmaları uzun zaman alacak yabancının gözünden düştük
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()İçerde sanki bana dolar ı düşürmek istemiyorlar gibi bir algı aşıladı başkasını bilemem
Hayat_devam_ediyor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Eninde sonunda bu adım gelecek hocam kaçarı yok
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Fed adım atmadığı halde 89 küsür dxy le bile 8.30 üstü kalmayı başaran dolar eğer Fed düğmeye bir basarsa TL nin ruhuna Fatiha okunur şu şartlarda bile doları düşüremiyorlar gerisini siz düşünün
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Sen birde fedi düşün eğer işaret gelsin TL hallaç pamuğu gibi erir dolar karşısında
Dolarci_72 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Aynen öyle hocam tam üstüne bastınız bu endeksle dolar bizde TL normal şartlarda 8.20 altı olması gerekirdi TL zayıf olduğu için bize etki etmiyor elinden gelse 8.40 zorlayacak nerdeyse yani bu bizden kaynaklı şuan
Dolarci_72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar endeksi 90 Altın a düştü yine güç kaybetmeye devam ediyor Fed adım atmadıkça uzun süre böyle sürünmeye devam edecek gibi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Günaydın hayırlı sabahlar Nil sultan :)
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()ABD 10 yıllık ile ons arasında kolerasyon sanki bozulmuş gibi ons 1870 leri zorlarken 10 yıllık hala dünkü yerinde 1.64 şimdiye ya ons daha aşağıda yada 10 yıllık daha aşağıda olması gerekirdi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Allah rahatlık versin cümleten herkese hayırlı geceler dilerim
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Şimdiki şartlarda zor gibi bence en kötü ineceği rakam 8.20 8.18 arası burdan tekrar yukarı döner 8 altı bu saatten sonra ucuz kalır piyasaya göre
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Burdaki dolar grafiği tozuttu diğer sitelerde böyle hareketler yok
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Sorman bile hata tabiki şelale bekliyorlar buda sorulur mu :)))
mst25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Teşekkür ederim abi Allah razı olsun hayırlı geceler
Cmlhbb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Çince değil türkçe anlat bize başkan 8.33 altı kapanış olumsuz geliyor bana o kadarrr :)))
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Çok kişi elindeki mala göre kurun yönelmesini bekliyor öyle bi dünya olsaydı kimse parayı koyacak yer bulamazdı birileri kazanırken diğer taraf mutlaka kaybeder piyasanın konsensusu bu herkes kazanacaksa kim kaybedecek yada herkes kaybederse kim cebini dolduracak değil mi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()@Denizli07
@NİLSUDE
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Tekirdağlı_Murat yorumu ()@Denizli07
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Adam çok kişiyi tokatladı gaz verip aldırdı millete sonra da şşm olmaz deyip attı köşeye bunu yapan iyi biri olabilir mi sence büyük kayıplar yaşayanlar olmuştur
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)