Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52321
Üye puanı:16257
Takipçileri:734
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:126455,4836 Gram & Puan birleşimi
Başarı:175. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Neden hocam sadece söylentimi sizce
project için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ne o ya az düştü diye hemen tırstın :)
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kesinlikle hocam bunları buldukça dahada zararı oluyor bize ucuzlar diye bekleyenler çok bekler
project için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ben FIBA kullanmıyorum şahsen hocam kullananlar size fikir verebilir mesela @Denizli07 ye sorabilirsiniz
Vuslat32 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Gündüz dedim size satın yoksa kafasına vuracam diye ama şuan korkulacak bi düşüş olmadı halen iyi durumda sayılır bence mini düzeltmeler yapıyor belliki
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kimse size şuradan alın veya satın deme riskine girmez bu büyük bi sorumluluk arz ettiği için fazlaca karışmaya sıcak bakmıyoruz şahsen ben böyleyim aksi durumda zan Altın da kalıyoruz
Evdekal için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Motorine 23 krş Z. A. M yapıldı peş peşe geliyor bindirimler
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ben gümüşle ilgilenmiyorum şahsen ama 7.60 civarı alımlar var sanırım
Evdekal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ons lar tarafında mini düzeltmeler var belliki hem dolar ons hemde gümüş ons tarafından
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Gümüş 7.83 den 7.63 e inmiş @NİLSUDE
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ons aşağı kırdı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ben bakmadım ama eko takviminde görünmüyor neden acaba
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yarın adp istihdam verisi var bakalım nasıl gelecek
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Benim görüşüm hala aynı Fed den adım gelene kadar hem gümüş hemde Altın kademeli çıkışı sürdürecek bence 10 yıllık daki harekete bakma orda 1.70 üzerine geçene kadar piyasayı fiyatlamış durumda yani onslara fazla etkisi olmaz 1.70 üzerine geçerse temkinli olma zamanı başlar yani
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Evet @NİLSUDE ciddi yükseliş var
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Valla ilk mi geçen son mu geçen orasını bilemem artık kafasına vuracam sizi bekliyoruz :)))
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Şu gramları satında vuralım şu onsun kafasına yetti gari :))
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Sabah 1917 yi denedi geçemedi geçseydi kopabilirdi ama sağlam duruyor yukarı yolu var sanki daha
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Döviz yükselşleri bize hep yol su elektrik ve gaz z. a. m mı olarak geri dönüyor
Meert için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Doğalgaza yüzde 1 Z. A. M yapılmış hayırlı olsun vatana millete