Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52315
Üye puanı:16257
Takipçileri:734
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:126517,7003 Gram & Puan birleşimi
Başarı:178. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Neye göre hocam siz olsun yapmayın bu kadar enflasyona rağmen mi
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Evet hocam bizden dışarda elbette
Efeyas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ben biden ın yerinde olsam powel ı kovarım bu adam işi bilmiyor aylardır dolar ı yerlerde süründürüyor hep atacağı adımları geç atıyor sözde dünya parası ama 1 senedir oldu WC kağıdı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ama hala tepki zayıf dolar da çıktığı gibi iniyor
Cmlhbb için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bilmiyorum ama bu powel içine etti dolar ın hocam artık tadımızı kaçırdı iyice bu adam geciktikçe iyice uyuz olmaya başlıyorum bu adama beyin peşinde bilmiyorum
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Neden abi 100 TL içinmi uğraştın :)
Cmlhbb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yok be hocam bu powel denen uyuz zat konuşmadıkça ben dolar ın güçlenmesini beklemiyorum aldatmaca
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hem 480 k mı 48 k mı her neyse elimde dolar ım var diyorsunuz hemde doların yükselmesini isteyenlere anlam veremediğini söylüyorsunuz buda ilginç bi yaklaşım olmuş nedendir bu çelişki
Scorp1ons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kovsalarda kurtulsak illallah ettirdi bizi :)
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Güçlenmesi beklenen dolar ama tam tersi piyasada düşen dolar kafayı yedirtirler adama bunlar
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Piyasa olağan dışı çalışıyor hocam neler oluyor acep
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Abi hayırlı olsun iyi yakalamışsın hangi banka bu başa baş aldınız
Cmlhbb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Çekirdek 3.8 yıllık yüzde5
Emre0000 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Faiz gelecek ama 2022 de bence hocam
YörükAli48 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hocam geçen yellen in söylemleri onsu baskılıyor bence
Kimimben06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hocam Fed enflasyon gelmiyor diye piyasayı aldatıyor bugün gelen veriler powel ı yalanlıyor piyasa daima 1 adım önden gider Fed artık adım atmalı tahvil alımları konusunda bu şartlarda enflasyon baskısı onsu düşürmeli bence dolar ı güçlendirmeli piyasa bugün düşüşe oynuyor ilginç bana göre
Kimimben06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()ABD de enflasyon fişek ons koşuyor hayret verici
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()508 e nerden aldınız
Uygar10_5 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()ABD de beklenen TÜFE'de çekirdek bazında 3.7 beklenirken 3.8 yıllıklandırılmış bazda 4.7 beklenirken yüzde 5 düzeyinde geldi FED napacak bakalım :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Oooo baya yüksek gelmiş
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)