Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52301
Üye puanı:16250
Takipçileri:734
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:125631,2546 Gram & Puan birleşimi
Başarı:176. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bizim bildiğimiz bulut ya beyaz olur yada siyah pembe bulutda nerden çıktı mesela bizim burda bulutlar siyah yağış var :)))
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Merkez Bankası, Çin Merkez Bankası ile imzalanan ikili para takası (swap) anlaşmasının 35,1 milyar TL ve 23 milyar Çin yuanı artırılarak toplam 46 milyar TL ve 35 milyar Çin yuanına ulaştığını ve ek rakamın dün hesaplara girdiğini duyurdu
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Burda ciddiye alınmayacak 3 5 kişi var arkalarında hocam diye dolaşıyorlar çok enteresan gerçekten ya gerçekten aklınızı kaçırdınız yada kaybedilecek çok paranız var
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Selçuk kardeşim o arkadaşın profiline girip hiç bakmayı düşünmediniz sanırım baştan aşağı şaçma yorumlarla dolu sakın onun aklına uymayın şu şartlarda 8 gelmez
Eskişehir_selçuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bu benim görüşüm kardeşim başka düşünebilirsin
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bıktık şu baskıdan artık sanki işe yarıyormuş gibi şimdiye tuttuklarında işe yaramış gibi kurun yükselişindeki temel sorunlar çözülmedikçe bu kuru tutmanın kesinlikle bize bir faydası olmaz aksine daha beter zarar veriyor bunu ne zaman anlayacaklar bakalım
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Önce biraz salınım sonra 2 3 gün yatay sonra yükseliş oldu hocam
@vatansever1
vatansever1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Önce biraz salınım sonra 2 3 gün yatay sonra yükseliş oldu hocam
vatansever1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Borsanın zaten hala buralarda durması mucize hocam yabancı ağırlığı hala beklenilen düzeyde değil
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bence 8.50 altı artık alım fırsatı bence biraz daha sarkma olursa balla kaymak olur hocam
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kendisi bence dünyada hatta Türkiye'de yaşamıyor belliki ayda yaşıyor acaba hangi şirketin paralı elemanı bir insan devamlı düşecek demesi için para alıyor olması gerekir
karan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kur 8.50 üzerinde denge sağlamaya çalışıyor 8.43 8.45 bölgesi gelirse muhakkak alım fırsatıdır geçenki sert düşüş sadece babaların silkelemesiydi zaten aynı hızda eski yerine geldi normalde 8.40 karın altı şu şartlarda olumlu gelişme olmadıkça gelmemesi gerekir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Elimizde Altın dan başka rezerv kalmadı dolar ları tükettik sıra altınlara geldi bu işin sonu iyi görünmüyor baskıyla da bir yere kadar tutulabilir ilerde daha FED'in ayak sesleri gelecek o zaman napacaklar merak ediyorum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()TL için iyi günler geride kaldı bencede düşsede artık alım fırsatı olarak kullanılıyor USD nin bize kıyak yaptığı son zamanlardayız artık dün yazdım zaten 2 veya 3 ay içinde fedden tahvil alımlarını bırakması yönünde adım bekliyorum o zaman dolar ın bize şakası bitecek hocam güçleneceği günler yakın
Fener_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hayırlı sabahlar Herkese cümleten günaydın
USD Fed toparlanmasını bekliyor akşamki powel ne diyecek bakalım ona göre kendine yön bulacak dolar efendi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Konu: mb rezerv bilançosu
Bencede bizim banka hesalarına yaptırdığımız tüm dövizler hazine ve MB nin kasasına gidiyordur hocam
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Konu: mb rezerv bilançosu
Aynen hocam halen rezervlerde gözle görülür bir artış yok hala ekside
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Konu: mb rezerv bilançosu

0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Onslarda neden 1900 üzeri fiyatlama olmuyor oda garip en kötü Fed söylemleri öncesinde bir kâr realizasyonu olması gerek diye düşünüyorum misal son gördüğü 2080 veya 2100 gbi bir zirve görmesi gerekmez mi 2 li tepe mesela
karan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yarın değil mi Fed toplantısı bakalım Fed üyeleri ne konuşacak merak ediyorum doğrusu
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)