Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52294
Üye puanı:16247
Takipçileri:734
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:125444,2265 Gram & Puan birleşimi
Başarı:176. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yine yaptılar yapacaklarını tam kapanış geliyor hemen geri çekiyorlar resmen bizlerle alay ediyorlar 8.80 görülmeden yine aşağı aldılar bizleri sinir edip bezdirmek istiyorlar bozalım diye 9 üstü gelmeden 1 dolar ımı yedirmem bunlara
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bugün burda gerçekten çok ilginç kişiler var Allah aşkına yapmayın arkadaşlar şunu senelerdir burdayız ekonominin durumunu bilmeyen mi var kendini korumak için döviz alana kızanlar var güldürmeyin kendinize sabah beri aynı muhabbet dönüyor döviz alanların günahı ne
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar ı baskılarlarsa böyle günü gelince mutlaka öcünü alır daha agresif yükselir hafta boyunca baskılama kur 1 saatte tırmandı yukarı koca hafta bunun için mi uğraştılar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Özellikle akşam kapanışa yakın herhangi bir haber akışı düşmedi sanırım piyasaya bazen kur yükselirken yada düşerken bahane aramaz silkelenmemek önemli burda
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Algıyla milletin elinden dolar ı ucuz almak için her türlü hileye başvuruluyor siz siz olun sakın 9 kardan aşağı malınızı vermeyin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Akşam akşam hareketli benjon
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Evet haklısın hocam bi katagulli yapıp bi şekilde aşağı almayı başarıyorlar bakalım ne olacak bende merak ediyorum artık bu müdahalelerin bi yerde sonu gelmeli bence tutmayla olmuyor bu işler
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Gecelik ve haftalık kapanışa bakalım nerde kapatacak haftaya önemli olacak bu kapanış çünkü
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yine 8.78 den satış geldi çok ilginç burda büyük direnç oluşmuş gibi geldikçe bu noktaya yukarı geçmiyor toplu satış bölgesi gibi direk emirler çalışıyor sanki
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Benjoyu kızdırdılar öcünü fena alacak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Sağlam atak geldi bu sefer
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Valla önemli bir haber duymadım hocam bizim borsa sert düşüyor ABD 10 yıllık sert çıkıyor muhtemelen bilmediğimiz bir haber akışı var hocam borsa uzun süredir zaten yükselemiyor bence dikkat etmeli aşağı çalışabilir her an kurda zaten baskı olduğu aşikar kurtulrsa cidden yukarı sert kırılım yapabilir piyasa bazen düşüşe yada yükselişe bahane aramaz
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Evet ABD 10 yıllık tarafında sert bi atak olmuş nedense
KOMŞU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar üzerinde muazzam bir oyun dönüyor fena patlama yapacak uzun sürmez baskıyla kur tutulmaz
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Düşmesi için bir sebep yok hocam neden düşüyordu ki asıl bunu sormak lazım
Robotics için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Çok sert çıkıyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Borsada trendi güçlü yukarı döndürecek hareket hala gelmedi hocam girenler dikkat etsin bence 1460 geçmedikçe borsa fos
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Borsadan hayır gelmez bu saatten sonra hocam en ufak yükselişte hemen kaçıyorlar sakat eder adamı
kaan45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Gideceği yere tahmin bile edemeyiz o zaman
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Sabah yükselecek deyince bana kızanlar oluyordu keşke hepimizin elinden gelen birşeyler olsa alım gücümüz bu kadar düşmese ama maalesef bizlerin yapacağı pek birşey yok olana bitene seyirciyiz biz çıkmasın desek de eldeki kaynaklar bitip çaresiz kalınınca dövizlerin yükselişi elbet kaçınılmaz olacaktır bir gecede yüzde 15 değer kaybetmiş bir paradan bahsediyoruz yani kırılgan bir para