Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52294
Üye puanı:16247
Takipçileri:734
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:125280,2207 Gram & Puan birleşimi
Başarı:177. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Küçük yatırımcıyı her bölgede terse düşürerek satışa zorluyorlar hepsinin birden düştüğü nadir görülür ve bunun Altın dan mutlaka bi pislik çıkar
Ramis_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Valla bilemedim abi bu benjo yine ayar larımızla oynuyor :)
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Sen nokta atışı yapıyorsun güldürme bizi bu piyasada ne ekonomistler yanılıyor ama sen nokta atışı yapıyorum diyorsun bu dediğinize ancak kadir inanır nokta atışı yapanın burda işi olmaz hocam az gerçekçi ol
YörükAli48 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yemin ederim şu hesap soranlardan gına geldi artık düşerken hani çıkacak diyenler çıkarkende hani düşecek diyenler cidden bi halt yaptığınızı mı zannediyorsunuz kendi aklınız var işleminizi yapın diye çok kişi yazıyor zaten milletin yaptığı yoruma göre al sat yapan yada pozisyon alan kaybetmeye mahkumdur
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yarında çıkışa geçince hani nerde düşecek diyenler diye sorarsınız bırakın artık şu hesap sorma ayaklarını herkes ne görüyorsa onu yazıyor
YörükAli48 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bakalım aylık kapanış kaç olacak
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Borsanın düşüşünden usd etkilenmiyor artık 2 gündür sert düşen borsaya USD tepkisiz kalıyor hocam
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()8.68 yıpranıyor yavaş yavaş kaç sefer oldu direniyor sağlıklı durmuyor benjo gözü en çokta şimdilik toprağa bakıyor ya zorla aşağı çekilmeye çalışılıyor yada bir numara var bu işte
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Valla ne bileyim yukarıda gidemiyor oda sıkıntılı 8.73 üzerinde kalsa onuda yapmıyor sanki alt kademeden destek almaya gidecek gibi bir his var içimde sadece sesli düşüncem
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()8.68 baya iyi çalıştı 2 seferdir kırarsa çekilme bir alt kademeye taşınır
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()FED'in zaten sonbaharda yapacağı sıkılaşma bence küresel bir dalgaya sebep olur
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Valla ons epeydir yukarı gidemiyor 1800 e çıkamadı bayadır geri geldi en sonunda bir dümen mi var diyorsun ABD 10 yıllık da aşırı yükselmiyor 1.49 da takıldı
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Gram nereye gidiyor
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hem dolar düşüyor hem ons gramcıları biraz üzecekler belliki 495 destek kırılmış şuan
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Valla öyle aslan hocam yerli yatırımcı yı her türlü çıkmaza sokuyorlar
ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Birileri güzel oyun düzeni kurmuş hepsinden tokatlıyor piyasayı
isayk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Günaydın hayırlı sabahlar
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hayırlı sabahlar dilek hanım
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Günaydın hocam valla öyle enpara bile bozdu artık bir çok bankada da durum aynıdır bence
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hocam bu piyasada her ne olursa olsun al sat işi bitmiştir artık makalardan dolayı bir çok banka işlem yaptırmıyor o halde alın bekleyin demeye getiriliyor iş
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)