Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52288
Üye puanı:16246
Takipçileri:734
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:125071,2833 Gram & Puan birleşimi
Başarı:177. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bilmem artık bişeyler mi duydu artık önü açık bir konuşma yapmış yani :)
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yeni dank etmiş olabilir kafası :)))
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bir ekonomist yılsonu için 9.20 kura razılar demiş
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Onsun 1800 e yaklaşması USD nin hızını kesiyor 1790 altı kalırsa USD için iyi parite de 1830 a yaklaşmazsa dolar endeksi için iyidir
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Belli oldu zaten ipini bırakınca rahatladı :)
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Haftayı 8.47 üzerinde kapatması pozitif enerji yükler usd ye daha vakit var henüz bakalım nasıl ayar verecekler
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Mesai bitti baskı kalktı tokmakçının mesaisi bittiği belli oldu ipini bıraktılar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bana pek inandırıcı gelmedi hocam devamlı ılımlı mesaj verilmeye çalışılıyor icraat gerek
sorumsuz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()2021 Ocak ayında Türkiye enflasyon 15 düzeyindeydi şuan 19.25 ama usd net hesplayamam ama USD artış miktarı yanılmıyorsam yüzde 14 düzeyinde buda enflasyon Altın da kalmış demektir
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kesinlikle katılıyorum el ele verip usd yi baskı Altın da tutuyorlar USD şuan gerçek değerinden uzakta
Atikop için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Benim 2018 de aldığım döviz maliyeti 10 TL yi bulmuştur fazlasını bilmiyorum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()usd bizde devamlı baskı Altın da tutulan para birimi olmuştur bunun için bekliyorum kazanıyorum sözü bana pek inandırıcı gelmiyor bekledikçe kaybedersin çünkü her ay düzenli artması gerek bizde baskı ile aylarca bir bant içinde tutulmak istendiğinden kazanma şansımız az kazanmanın tek yolu al sat tır
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Belkide gerçekçi rakamlar olmadığı aşikar
eduardo01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kârlıydım olacaktı
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar yerine araba yada ev yatırım yapsaydım daha koydum desem doğru olur herhalde
Biribip için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Al sat yapmak istemeyen kişi devamlı kaybetmeye mahkumdur derya buna bende dahilim gün geçtikçe bunu daha iyi anlıyorum
Biribip için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Al sat yapılmayan Elde uzun süre tutulan döviz enflasyona yenilir mutlaka momentumlu çıkışlar olduğunda satılıp alttan tekrar alınıp döviz miktarı artırılmalı döviz miktarı artmıyorsa kârda değil zarardayız çünkü maliyet hergün katlanarak artacaktır bu benim görüşüm
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hayırlısı olur inşallah bazen aklıma geldikçe diyorum bizim bu ülkede al sat harici elinde dolar bulundurmayacaksın bekledikçe eldeki malın maliyeti artıyor hatta enflasyona yeniliyor hocam cidden bu USD den yatırım olmaz gerçekçi olmak gerekirse
Atikop için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Nasıl anladınız bunu?
Engin_4848 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Millet bekleye bekleye ağaç oldu zaten :)
Serdarbya için cevaplandı (yorumu göster)