Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52294
Üye puanı:16247
Takipçileri:734
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:125217,143 Gram & Puan birleşimi
Başarı:176. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Aslından dövize müdahale edilmemesi en doğru olanı ama ekonominde istikrar yoksa yatırımcı çekemiyorsan ve kurum üzerinde baskı kurup özgür karar almasını sağlayamıyorsan güven ortamı oluşmaz bu ortamı gören yatırımcı da gelmez en sonunda eline geçen 3 5 dövizide tutmak için kullanırlar oda bir yere kadar oldu 2.5 ay dayanabildiler 28 marttan beri 19 faizle ancak 6 ay tutabildik dostum normalde bu 19 faizle kurun daha aşağılarda olması gerekirdi
Zede için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Arkadaşlar 9.10 9.20 ye razı bir kurum görüyoruz yapmayın Allah aşkına dolar ı düşürmek isteyen bir kurum neden FED'in tam adım atacağını açıkladığı günün ertesinde faiz indirsin azcık mantık yürütün ta aylar öncesinden hesaplanmış bir adım bu bence doların fiyatların gerisinde kaldığı aşikar her şey yüzde yüzün üzerinde z. a. m gördü doların yükseleceği gün gibi ortadaydı herkes ona göre önlemini aldı içerde dövizi düşürmek için yeterli çaba yok şuan tek ilaç faizin 20 üzerine gitmesi oda mümkün olmayınca dövizin önünü açtılar hepimize geçmiş olsun 9 üzerine kurda bir tur daha z. a. m gelir herşeye
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Özür dilerim kelimenin başındaki kısım size değildi yanlış yazmışım kusura bakmayın
Akif36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Özür dilerim kelimenin başındaki kısım size değildi yanlış yazmışım kusura bakmayın
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Adam kazandığını zannetsin 8.80 geçildikten sonra dolar satılmaz beklenir bence 9.15 9.20 den öncede satılmaz şahsi fikrim
Akif36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bilemiyorum ben anlamam teknikten kimbilir çok uzun vadede olabilecek bir rakam bu tek önemli olan şuan geri çekilmede 8.58 destek olarak kalacak mı bunu izleyeceğiz
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()1680 dip mi oldu artık acaba
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Tüm altin.in ailesine cümleten hayırlı geceler olsun rabbim tüm dostlara güzel hayırlı bir haftasonu nasip etsin kalın sağlıcakla
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu (1 ay önce)
Birazcık düşüş olabilir hocam sonra yeniden yukarı dönüp dengelenme olur öncekilerde olduğu gbi önceden tahminim vardı bu ayda bu şekilde devam eder diye ama sonbahar TL için daha negatif geçeceği görüşündeyim
https://altin.in/tekirdagli_murat/88< br />
Ta yazın sonbaharın TL için zor geçeceğini yazmıştım
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Tekirdağlı_Murat yorumu (1 ay önce)
Düşürdükleri dövizde ancak alım fırsatı yaratırlar arkadaşlar kafanızı yormayın bu sene döviz mutlaka 8.80 i kıracaktır eğer engelleme adına operasyon yapılıyorsa ancak yükselişi geciktirrler sonbaharda dövizin daha aktif olmasını bekliyorum
https://altin.in/tekirdagli_murat/86
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()8.80 çok önemli ve kritik bir eşikti geçmesi TL nin fişini çekti kur hızlıca 9 üzerine atabilir vaziyette maalesef
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()ABD 10 yıllık an itibariyle 1.46 seviyesini gördü parale olarak dolar güç kazanıyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bu saatte ne uçuşu bu be
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()A. selam dostum hayırlı geceler Gram altın yükselirse dolar tarafından yükselecek belliki ons fazla gitmiyor
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Gram Altın yılsonuna 600 TL görür mü sanırım burda usd hareketi belirleyici olacak
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bereketli olsun TL nin cazibesini bitirdiler dostum artık 8.70 civarında alanlar herhalde 9.20 civarında satarlar 50 krş kâr fena değil
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Mesajın düşmedi sanırım bunu gördüm şimdi teşekkür ederim bende iyiyim döviz pozisyonunu koruyorsun değil mi
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Dostum hayırlı akşamlar epeydir yoktunuz nasılsınız
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Paranızı TL de tutmayın deniyor mesaj gayet açık
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yılbaşına kadar beklense idi bu kadar agresif değil yavaş yavaş çıkardı kur aceleleri var anlaşılan bundan tek şey anlıyorum bu ülkede dövizin düşüşü pek istenmiyor faiz yüksek olunca zarar döviz yüksek olunca zarar değil böyle düşünülüyor belliki :)
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)