Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52313
Üye puanı:16257
Takipçileri:734
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:126121,0901 Gram & Puan birleşimi
Başarı:178. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bu gece yeni rekorla kapanması olası görülüyor önümüzdeki hafta ciddi oynaklıklar baş gösterebilir kurda
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Alenen TL yi pert ediyorlar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Sabahki rekoru egale etmeye gidiyor yılanoğlu
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Çok acelecisiniz :) benjo aceleyi sevmez sindire sindire çıkmayı tercih ediyor genelde
durgunates23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Şimdi gösterdi TV de
eduardo01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Polon. ya da ab den çıkabilir haberi atılmış ortaya
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yeni bir brext haberi var ab den
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()9.20 demek istedin herhal ilk etapta satış yiyebilir oralarda
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Geri geliş şimdilik yapmıyor @Akan_Deniz 8.80 geçince bir daha geri gelmedi bu meret alıp elde tutmak şart 8.80 üzerinde kaldıkça yeni zirveler görecek kanaatindeyim
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Karar senin elbette ben tavsiye sundum sadece
Taner0765 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bugün itibariyle 8.90 üzerine yerleşti diyebiliriz anlık sıçramalar yapması kaçınılmaz
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Konu: abd 10 yıllık

0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()ABD 10 yıllık 2.25 yükselişle 1.60 un üzerine attı kendini
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ons üzerinde çok pis oyunlar dönüyor veriyi kullanarak 1760 dan 1780 e çıkardılar sonra ne olduysa 22 dolar geri çaktılar aşağı bir dümenler dönüyor çok ilginç
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Eyvallah hocam bu tavsiyeyi bakalım gidişata göre değerlendirmeye alırım
@Kayserimanisa
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bir gece ansızın çok şeyler olabilir bence hepsini satma bak 7.20 den 8.40 a vurduğunda çok ağlayan oldu
Taner0765 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()9.20 den sonra kademeli satarım acelem yok :) o kadar beklemişim bari biraz daha bekleyelim
Taner0765 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ons biranda 20 dolar çakıldı ne ayak bu ya tehlikeli vesselam
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()ABD işsizlik iyi gelmiş dostum iş gücüne katılım oranı yükselmiş bu Fed için iyi haber ben dolar ın çok aşağılara geleceğine umudumu yitiriyorum Fed oldukça dolarda kalmak oolumlu olacaktır 2 düşerse 4 çıkar 9 üzeri çok uzakta değil artık içerden de doların çok düşmesini istemeyenler var artık buna kanaat getirdik herkes satış için kendi rakamını bekleyebilir yukarı yol var yalnız onu belirtmek isterim
@_sans_ dostum ben ucuz dolar satmam
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kavcıoğluna güvenin azaldığı kaydedilmiş