Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52344
Üye puanı:16263
Takipçileri:733
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:128701,8914 Gram & Puan birleşimi
Başarı:174. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Powel a rağmen Dxy sağlam yükseliş yaptı
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Siz dün satmıştınız galiba
Emre0000 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Anladım sanırım biraz panikle alınmış olsa gerek sağlık olsun
AEZ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Panik yapmanızı gerektirecek bir durum varmı dostum sizi biraz sıkıntılı görüyoruz kur öyle durmadan hababam koşmaz yukarı arada düşüşler satışlar olur elbette trende bakınız 2 aylık süreçte ciddi yükseldi yukarıdan mı aldınız bilmiyorum ama bizdeki etkenler ve Fed etkisi oldukça kurda öyle kayda değer düşüş olacağını sanmıyorum yanılabiliriz elbet birde içeri baktığımızda kurun düşmesini her halükarda istemeyen bir durum var sabırlı olunuz sadece
AEZ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Öyle bişey olsa akşam powel 22.30 da konuşurdu ben böyle biliyorum
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()16.30 da açıldı ABD
AEZ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Salmıştı yazacaktım
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Dxy dalmıştı ABD açılınca toparlandı 94.34 şuan önemli direnç aşıldı sanki 94.30 üzerinde kalırsa yükseliş biraz daha güç kazanır bence ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Mesela 2200 ler var mı
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bizde bir söz vardır zenginin parası züğürdün çenesini yorar diye :))
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bakalım yarın haftalık bazda usd nerde kalacak yarın cuma halk günü olabilir mi :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Belkide adamın işi zenginlerle bizlerle ne işi olur desene
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Baksana akşam konuşmadan sonra nasıl artıya geçti piyasalar 36 bin barajını geçmiş baya baya zirvelerde
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Adam piyasadan çok geride kalıyor varlık balonları patlayacak diye yapmadığı oyun kalmadı deskş başkan janet yellen olsaydı çok daha iyi yönetirdi piyasayı bende uyuz olmaya başladım bu adama
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar la mı maaş alıyorsunuz yoksa :))
Duza13 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Onsun ateşini powel harladı akşam iyi tepki verdi
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()İngiltere M. Bankası 7 ye karşı 6 oyla varlık alımlarını değiştirmedi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Erman abi golü verdi usta ofsau yokmuş :)))
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Eğer onslar artık geri gelmeyecekse 1750 dip olmuşsa usd ninde desteği ile gramda çok daha üst seviyeler yakında görülür benim düşüncem bu yönde
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ons düşse bile gramın artık çok düşecek yeri kalmadı usd taşır gramı yukarı
sinekvalesi1966 için cevaplandı (yorumu göster)