Üye adı:Tatarramazan42
Kayıt tarihi:14 Ocak 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:8249
Üye puanı:732
Takipçileri:44
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tatarramazan42 yorumu ()Eta tek umutun merkez kaldı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Yerı buralar olmadıgını dusunuyorum yarın acılıs yukarıya tasıyacakmı bakalım
Ulubey066 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tatarramazan42 yorumu ()Buralarda cıcek acmıs kazancınız bol olsun
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Aselsan ve tavan hıc tanısmıyorlar
Ulubey066 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Adas bende fule yakınım da ondan tırsıyorum
ramazan4747 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Hısseyı yuzde 2 mı verecek
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Fıyatını nasıl secıyon
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()1260 duzeltme gıderse burası kan kırmızıya doner
ramazan4747 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()17 ve 18 degılmıydı
Kılıç21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Ne oluyo fena durum
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Elımden kactı neyse bereket versın
SUSAMLI_SİMİTÇİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Kacırtım orayı
SUSAMLI_SİMİTÇİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Kacırtım orayı
SUSAMLI_SİMİTÇİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()227 sen detınya uzun baglı kalmayın dıye
SUSAMLI_SİMİTÇİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Ada sım usak ın nafakasını verekmı devammı
SUSAMLI_SİMİTÇİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Pekgyo devam degılmı 271 kalırsa ekleme klgyo kactı cemas a ne dersın
SUSAMLI_SİMİTÇİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Gondereyımmı adas yarın temmettu var
SUSAMLI_SİMİTÇİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Adas aselsan kaynıyor
SUSAMLI_SİMİTÇİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Bıst 30 yukselem 5 tane anca kardes gerı kalan yerınde saydı ucus hısselerıde ası haberlerıyle gıttı
Siriusblack21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()30 kagıtlarına gecmek mantıklı degılmı onlar fazla gıtmedı fazla dusmezler dıye dusunuyorum
Siriusblack21 için cevaplandı (yorumu göster)