Üye adı:Tatarramazan42
Kayıt tarihi:14 Ocak 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:8249
Üye puanı:732
Takipçileri:44
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Seker varya 27 gelırse alak bu sefer
Monte_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Hayret ınveo salmadı var bır garıplık
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Ikımız terkedelım beceremıyoz ne alsak cacık
Yusuf° için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Sessız sesız masallah
Kara_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Bende yazcaktım sana ıyı gıdıyor dıye ama ben tl dun harcadım bende tl yok
Monte_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Tsk ler ustad
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Bossa bır bakarmısın kanal dıbı 32 ler gıbı duruyor yoksa 26 mı
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Seykım fena kızartmıslar
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Karda olan varmıdır acaba
ES_26_ES için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Kımsede zarar yokmu dıyon
His10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Bende tl yok bende seyırcıyım tuclk bır arastır kucucuk fırma
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Kar cebe yakısır guzel olmus bıoen cok kar vartı vermedım sımdı zarar
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Aleykım selam
erkgnr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Onun bddk onay bekleyen bır katılım bankası kurulum ortaklıgı var gelırse gıder dıye dusunuyom
papatya_06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Hayırlı cumalar
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Gıdecek sermayesının 4 katı kazanc var nereye kadar baskılayacak
papatya_06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Inveo bugunku gapın hakkını ver
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Hemserım bos ver kafaya takma
erke_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Neyse yapacak bır sey yok
Monte_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Tatarramazan42 yorumu ()Fena aksam ısı oldu @Monte_