Üye adı:Tam35_izmirli
Kayıt tarihi:30 Kasım 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9856
Üye puanı:855
Takipçileri:105
Takip edilen:344
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Deme sakın @35oğuz35 Duyma kanks sen İlayla boğaça böreğe sarmış :)) bi tadına bakamadık şunların :))
İlayla için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Kanks şu terste kalmak sana nasıl huzur veriyor formülü bana da Verde bi kafam rahatlasın valla:) TL de olsam bakar keyfime sabah akşam piyasa takip etmezdim diye düşünüyorum
Edanur07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Güzel günler yakındır inş terste kalanlar için fed umudumuz 6 faiz artırımına çıkarmışlar beklentileri bu da erken faiz artırımı gelebilir mesajı olabilir ytd
Mustafaizmir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Sorma vallahi kanks bizim durumlar başka baharlara kaldı gibi sanki:)
Bende umutluydum bu haftadan ama baksana nasıl bşr açılış yaptı MB birde pas geçerse ytd salar da salar kendini umudumuz FED
İlayla için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()En mantıklısı kanks bunalıma sürükler bu kur adamı hele ki son haftalardır aynı rakamları görüp duruyoruz sabah akşam:)
Edanur07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Kardeş adı üstünde sence caiz mi; )?
almanci35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Vay kanks hg ; ) iyiyim ne olsun nöbetteyiz sabah akşam ama yaprak kıpırdamıyor:) sen nasılsın, keyifler yerindedir inş?
İlayla için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Bilsek full sat yada al yapar arkamıza yaslanırdık:)
Mustafaizmir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Amin kardeşim cümlemizi inşallah, Allah'a emanet)
O_Ben_Pamir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Biz buradayız hep kanks:) sen nerelerdesin asıl?
Edanur07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Kanksss; ))
Edanur07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Aleyküm selam kardeşim)
fanajal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Allah kaza bela vermesin bol kazançlar kardeşim; ))
Aynen terste olmak berbat bir durum ama yapcak bişey de yok vallahi kardeşim piyasa oyuna getirildi yani.. olan oldu diyip kabullendik bunsaatten sonra önemli olan daha aşağılara salmaması.
1000 den alamayanların pişmanlığınıda görürsem artık daha ben bulaşmam bu işlere basgan :)) ama herşey olur bu piyasada sana da yüzde yüz hak veriyorum gördük 20 Aralık da işte :))
Ben senin kanal boşluğu var düşecek yorumunu görmedim yada kaçırdık yoksa almazdım inan nasip artık..
İnşallah tahminlerine göre herkes tersten çıkar ytd ytd
Kendine adıma artık daha da çıkacak diye satmama huyumu 20 aralıkda bıraktım diyebilirim. Bundan sonra hedef koyuyorum gelirse çıkarım sonra kur nereye çıkarsa çıksın umrunda olmaz vallahi kardeşim.. bir kere düştük o hataya bak 1 aydır bekliyoruz daha kaç ay daha bekleyeceğimizi bilmiyoruz
_börteçine_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Tabi gelmezse hiç kımıldamadan elindeki mala sahip çıkmak en mantıklısı satan da sonra alamıyor zaten
By_Karizma için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Basgan ben kurdaki oynamanın tamamen ellerinde olduğunu düşünüyorum.
Algı güzel verildi piyasaya dış mihraklar diye diye nerde şimdi bu dış mihraklar biran da kayboldular..
Milletin elindekine çöktüler ve şimdi kur stabil banka makasları açık alsan ne zaman Sartıcan belli değil..
By_Karizma için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Karı ben unuttum kardeşim zarardan çıkacak kadar şaşırtsın beni yeter diyorum ben artık:)
Bende iyiyim şükür şükür Çakır sayılır alıştırdık kendimizi içinde bulunduğumuz duruma daha iyiyim şimdi:)
Sen pek uğramaz oldun buralara hayırdır; )?
_börteçine_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Karı ben unuttum kardeşim zarardan çıkacak kadar şaşırtsın beni yeter diyorum ben artık:)
Bende iyiyim şükür şükür Çakır sayılır alıştırdık kendimizi içinde bulunduğumuz duruma daha iyiyim şimdi:)
Sen pek uğramaz oldun buralara hayırdır; )?
_börteçine_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Başkan makaslar ka banka alış 800 çok zor.. doğru senin 830 felan dı hedef ama düşürmücen ne yapıcan baksana hergün aynı yerde kapanış yapıyor
By_Karizma için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Sona gelindi MB fed derken hareketli günler bekliyor piyasayı:)
Jakal0067 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Tam35_izmirli yorumu ()Valla basgan haklısın tabi ama 800 leri görürsek tabi.. ne inişler ne de çıkışlar kalıcı olmayacak gibi dediğin gibi..
MB yine indirim yapsa güzel olur sonra fed artırımı kaymağı olur ama tabi MB indirime devam ederse
By_Karizma için cevaplandı (yorumu göster)