Üye adı:sxman24
Kayıt tarihi:9 Ekim 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7364
Üye puanı:487
Takipçileri:61
Takip edilen:28
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Ekranda geldi banka 6.56 satanlar oldu özel kur normaller 6.55 civarı vermiştir
YUKOD için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Özlem hocam dün parçayı 5.56 dan çıksaydın keşke bügün 6.38 den koyardın en azından
Özlemm34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Dün 6.58 anlık geldi dolar bazlı satsaydın hocam şimdi koyardın yerine
Oss_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Umut hocam ons düşüyor dolar aldırmıyor gümüş TL alım ilk nokta kaç olmalı parayı kaça bölmeli nasıl alım yapmalı
Lab_Tek_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Hocam alım İçin seviye nedir TL'de kaldık
100_NUMARALI_ADAM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Alım noktamız ne olacak
100_NUMARALI_ADAM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Hocam toplam meblağ 20.000 TL var TL deyim sizinle al sat yapmak istiyorum alım yaparken haber verirmisiniz
SLAVE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Full TL de kaldık yarın gümüşte geri çekilme bekliyor musunuZ
Erkan3232 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()ABD borsasının düşüşünün sonucunda yarın emtia satarlar mı
Normy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Hocam sattığınızı kaçtan almayı düşünüyorsunuz
Onursal5377 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Parçalıydı en son parçayı 6.38 den çıktım
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Biz TL de kaldık kaçtan alacağız
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Oda gelmez
AliAbi için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Bu dolar kuru ile 6.40 bile gelmez
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Konu: Bu benim dürüstlük belgem olarak dursun burda
Risk alıyorsun kazançta senin gelir hocam satarsın kesin
Tekmami için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()dolar yine yükselecek gibi
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Konu: Bu benim dürüstlük belgem olarak dursun burda
Aldın mı hocam tekrar
Tekmami için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Banada 6.30 geliyor bende TL de kaldım malesef
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Günlük faiz gibi bir şey yok değil mi
Alparslan0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Vakıf kullanan arkadaşlar full TL ye geçince parayı boşta tutmamak İçin ne yapıyorsunuz