Üye adı:sxman24
Kayıt tarihi:9 Ekim 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7364
Üye puanı:487
Takipçileri:61
Takip edilen:28
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()MB bankası güvenirliğini yitirdi o 7.20 den 8.40 lara çıkardıkları hafta sonundan sonra
anil1905 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()MB başkanı konuşmasa daha iyiydi sanki dolar biraz daha arttı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Sağolasın umut hocam sabırla bekliyoruz bakalım gelirse alırız
Lab_Tek_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()dolar bazında ne olur
Lab_Tek_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Var görünüyor internette
Hkaranfil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Umut hocam ons bazında alım İçin kaç seviyesi bekliyorsun
Lab_Tek_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Şuan belirsiz ne tarafa gideceği kendine bir stop yeri koy bence çıkarsa devam
Ubisi54 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Kaç bekliyorsun alım için
Avanos_50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()21 de MB canlı yayına çıkacak etkisi olur mu
Kayseri_erciyes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Yarın MB başkanı üfleyecek ne kadar etkili olur bilmem
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Yarın MB başkanı canlı yayına çıkacakmış etkisi olur mu ki
Lab_Tek_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()@Labtek hocam çalışmıyor dolar halen yüksek :)
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()dolar daha nasıl destek olacak 7 TL olsa şuan bu onsla gümüş 5.80 oluyor
Azra35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Destek demek istedin
Shadows_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Zahmet etmiş ya neden katılacak ki her şey çok iyi gidiyor
Yasin0619 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Bantaş iyi birde quagr bu ikisinden umutluyum bu hafta çok hırpaladılar
Avnifatma için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Bugün aldığım değilde daha önce aldığım kağıtlar terste 1300 TL zararda şuan
Lab_Tek_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Gümüş alamayınca borsaya girdik oda pert
Lab_Tek_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Umut hocam dolar ın ineceği yok sanki
Lab_Tek_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Hocam elinde gümüş olmayanlar kaçtan alıma başlasın
SLAVE için cevaplandı (yorumu göster)