Üye adı:sxman24
Kayıt tarihi:9 Ekim 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7364
Üye puanı:487
Takipçileri:61
Takip edilen:28
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Konu: #21950777 Grafik detay ve yorumları
Nasıl basamak derken hocam hangi onsları takip edeyim siz bir yol gösterin bana
DOGANbey42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()5.50 gözümüz gördüde 1 TL paramız yoktu kaçtı gitti ne dersin
Acemi_gümüş_tüccarı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Konu: #21950641 Grafik detay ve yorumları
Hocam 6.70 gelme ihtimali var mı 6.50 civarı gelirse parça çıkayım mı TL yok 6.66 ortlamam
DOGANbey42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Arkadaşlar tezden 6.50 üstüne çıkarda psikolojimiz düzelir inşallah
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Hocam ne yaptın zarara parça çıkma gibi düşüncen var mı
Atakan_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Aynen olsa gece yapmak lazımdı oda risk çok büyük
AG_04 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Ya gelmez ise ne yapacaksın hocam senin ortlaman kötü değil benim 6.66 9.8 kğ yapacak olsam ben yapmam lazım
Deniz3434 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Hocam onları boş verin biz 6.65 den full yakalandık şu önümüzdeki günler için ne yapmalı öneriniz nedir
antepli87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Bende dileğimi yazan 6.70 gelse :(
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Ben full artık be zaman gelirse mecbur bekleyecem
AsrıSaadet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Merhaba hocam çok terse girdik ne oluyor böyle anlamadım 6.6 dan gümüş elimde kaldı valla
AsrıSaadet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Hadi inşallah hocam doğru olur dediğin
Ritfe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Nasıl hocam 6.66 ortalama tüm Asya'nın alım yapması lazım :(
23ayhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Şuan 8900 TL :((
godislove için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()6.66 benimde aynı 9 bin civarı zarar malesef dün 1500 kar varken satmayıp bu hale düştüm uykum kaçtı
godislove için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()50 bin zarar nerden geliyor
godislove için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Kaçtan aldın hocam
godislove için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()10 bin de ben de var
Mangırrcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Piyasa kapansada dursa iniş
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Daha nereye iner çok kötü terteyiz hocam
_HERİ05_ için cevaplandı (yorumu göster)