Üye adı:sxman24
Kayıt tarihi:9 Ekim 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7364
Üye puanı:487
Takipçileri:61
Takip edilen:28
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Konu: #22341552 Grafik detay ve yorumları
Bence kendi planını kendin yap elinde sonuçta yarı TL var 6.85 demiştin ortlaman 6.40 iyi bir yer parça almak için
Esenadam47 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Konu: #22340932 Grafik detay ve yorumları
Ne yaptın dostum 6.40 dan aldın mı?
Esenadam47 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Saatlikte gümüş burnunu Yukarı doğrulttu bakalım devamı gelecek mi
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Site takıldı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Kanka ne yaptın şükür yarısını satmıştım şuan 3-1 TL var yeni alım yaptın mı beklediğin seviye var mı
Babayigit42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()dolar a bak 7.40 dedi
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()dolar bu seviyelideyken çok afaki iniş olacağını sanmıyorum onur hocamı takip et panik yok TL yoksa ekranı izleme fazla ben 12 gündür tersteydim sabır meyvesini verdi şuan istediğim yerden alıyorum
utrate için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Üstat dediğin gibi hiç sapma yok gelecek olan geliyor benden sana like
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Zaman belirsiz ama günlükte halen yükseliş sinyali veriyor saatlikte düşüş görmek lazım ülkelerin ne yapacağı belli olmuyor
utrate için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Ne olur bu durumda
gkcll60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()6.40 yap garanti olsun :)
serhatcio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Bak senin için 1 gram aldım sıkıntı yok vakıf veriyor normal kur benim
Dövizci_72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Özel kur yok bende deneyeyim söylerim
Dövizci_72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()6.41 e yoklama çekti
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Vakıfta sınır yok diye biliyorum
Dövizci_72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Halen 6.53 çalışıyor kırılması için 4 saat geçmesi lazım şuan için alım fırsatı gibi bence Avrupa ne yapacak görmek lazım ne yaptın full mu var gümüş elinde
Atakan_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Hocam saatlik ve 4 saatlikte düşüş görünüyor yön değiştirmez ise gün içi devam
çelikkkkk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Bir çeşit yenen miktarı bol balık bulmuşuz :)
3461of için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()dolar kuruyla zor en iyi ihtimalle 6.20 gibi bence
gonen1983 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Kısa zamanlı grafikte halen düşüşte az parça işlem yapmak en iyisi