Üye adı:sxman24
Kayıt tarihi:9 Ekim 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7364
Üye puanı:487
Takipçileri:61
Takip edilen:28
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Hocam düşüş derinleşir mi ben biraz aldım hiç yoktu ons bazında destekler nereler
Onursal5377 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Belki satmışlardır 6.66-67 satış verdi
ozgrust için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()dolar düşerse ancak gelir 6 şuan zor dostum
Esenadam2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Kral kaçı bekliyoruz ona göre hareket edeyim
Babayigit42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için sxman24 yorumu ()Hocam şuan yüzde elli kuralı yapayım mı gümüş için
ulu_dağ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Gelirde alalım mı hocam TL var elimde bir şey yok
Van_Helsing_GeriDöndü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Arkadaşlar dolar a nerden girelim öngörüsü olan var mı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Full mü aldın
BayFunky için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()dolar alınır mi burdan
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Kaçtan aldın
TELSİZZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Ne aldınız
TELSİZZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Ne kadar iner alım yapamadık
TELSİZZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için sxman24 yorumu ()Hocam her şey çıktı alamadık bir şey bu saatten sonra düşüş mü bekleyeyim
ulu_dağ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()6.60 tan alan bile kar görecek biz alsak tepe taklak düşer
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Aynı durumdayım 1 gün bekleyemedik
yücelllll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()1 gr al hocam bekliyoruz alım için :)
arlon55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için sxman24 yorumu ()Ok sağolun hocam kafanı ağrıttım
ulu_dağ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Ha beni anlatıyorsun dostum
KÜNÜK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için sxman24 yorumu ()Hocam gümüş için kendime göre yöntem denesem dip ve tepe noktalarına göre örneğin 6.25 4-1 alsam her 25 kuruşta indiğinde 4-1 alsam çıktığında satsam yani 1 TL gibi Aralık içinde işlem yapsam mantıklı olur mu
ulu_dağ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için sxman24 yorumu ()Hocam şuan elimde hiç bir şey yok alım için önereceğin emtia var mı yoksa beklemeli mi
ulu_dağ için cevaplandı (yorumu göster)