Üye adı:sxman24
Kayıt tarihi:9 Ekim 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7364
Üye puanı:487
Takipçileri:61
Takip edilen:28
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Şuan için söylemedim tersten çıkınca toplam ne kadar meblağ var
Özlemm34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Beklenmedik bir inişti normal bence sonuçta dünya da çok etken var aşı vs
Adsiz76 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Şuan için çıkış yapacak görüntüsü var grafikte sabır lazım bence elinde para fazla ise en güzel 1.5 TL ayar la alımları 6 parçaya böl bidahaki sefere 25 krş indikçe al çıktıkça sat
Özlemm34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Hocam iyi akşamlar Şubat zamanındaki olay başımıza gelmez demi 3.60 tan 2.40 giden gümüş vardı
ulu_dağ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Konu: #23631045 Grafik detay ve yorumları
Bereketini görürsün inşallah
Esenadam47 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Konu: #23630992 Grafik detay ve yorumları
Keyfin kaçmış senin valla ne yalan emtia bıktırır insanı
Atakan_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Konu: #23627501 Grafik detay ve yorumları
Sende durumlar nedir
Atakan_07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Konu: #23627447 Grafik detay ve yorumları
Dostum bende az artık ben geçen hafta bir arsa hayalimiz vardı onu aldım şükür euro vardı 6.15 ten onu sattım gümüş aldım 1.7 kğ toplam onuda terse kaldım yaw 6.14 ten şaka gibi :)
Atakan_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Konu: #23627338 Grafik detay ve yorumları
Dostum ne yaptın full girmeyeydin ortalaman nedir daha aşağılara düşecek gibi bu
Esenadam47 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()ABD de vurursa ekran kapatırız gari
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Ben de artık gram artırmaya yönelcem çıkınca parça satacam düşünce onu alacağım
Emelll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Senin yöntem nedir
Emelll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Konu: Bu emirde çalışmış Erginim:)
Beni anlatmışsın almamak için arsa aldım şükür içim daha rahat sadece elimde 1.7 kğ gümüş var o bile terste 6.14 ten
RiCHiE__RiCH__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Nerdeyse 1 lira aşağıdan gümüş alıyoruz 6.14 ten yine 30 kuruştan fazla tersteyiz halen alım yapmayı öğrenemedim
Emelll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Hocam şimdi faiz artırımı ile ne olur ufak yorum alsak
Onursal5377 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Bilmiyorum ama yanlış hamle zaten dolar buralardaydı sen yaptığında doları 7 Altın a indiremiyorsan neden yüksek faizle insanları ezersin
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Bunlar böyle yaptıkça hiç bir şey düzelmez
DAMLAyaDAMLAya6 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Hocam herkesin bir tahmini var faiz artırımı olur mu olmaz mı sabit mi kalır?
Onursal5377 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Yaw Demir'in kilosu 4.700 adam gümüşü 4.20 den toplayacak şaştım gari
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için sxman24 yorumu ()Şuan faiz artırması için bir neden görmüyorum
Avanos_50 için cevaplandı (yorumu göster)