Üye adı:super_conqueror
Kayıt tarihi:5 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:25311
Üye puanı:23050
Takipçileri:8068
Takip edilen:2663
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:İstanbul
@Panriver
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Şu ortamda ne seviye nede rakam veremiyorum..6.50 civarı düzeltme gelebilir. Ondan öncede gelebilir. Ben yüzde 25 sattım. Ama satınca geri alamıyoruz. Artık nasip kısmet parçalı 6.50 üzerinde kalanını parçalı satarım :)
katates_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()@aydilimi nasılsınız?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()o seviyeninin Altın da kapanış yaparsa ons için iyi olmaz.
i5050 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()sterlin heran yukarı tepki verebilir. Ama uzun tutulmamalı. Hedefi 1.20 gibi görünüyor.
Ç_A_M için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Adamlar güzel ayar lıyorlar. O seviyede robotlar alıma geçiyor )
@GainFULLTechnic
ben_bu_işi_bilmiyorum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Şimdi ne desek boş. Bir müddet izleyelim. Destekle dirençler test ediliyor. Grafikleri gün gün paylaşıyorum. Daha fazlası banada Sizede zarar verebilir.
Nasipsiz_01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()4. dalga bittiyse gider. Ama amacı başka ise 1450 de dayanmaz.
Eurobas için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()grafikteki rakamlara ve ok yönlerine bakın.
i5050 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Asyası ABD si kalmadı. Yön arıyor.
Olcaytu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Fibonaciyi kutlayalalım)
GainFULLTechnic için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()ons Altın tarih dönüm noktalarında geziniyor. Bence destek ve direnç harici işlem yapmak çok tehlikeli.
MaSTeR_AyFoX için cevaplandı (yorumu göster)
9BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Konu: #19107132 Grafik detay ve yorumları

ons Altın .Kim ne derse desin adamlar rakamlara igne atıyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Merhaba. sterlin e pek bakamadım :)
Ç_A_M için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Sen buna inanıyor musun?
Veyseltarik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Neden satıyorlar. Bu sorunun cevabı yok mu?
Borsaci_geldi_hanııım__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Nakiti ne yapacaklar. Faiz desen düşük. ABD Avrupa birligi japonya parasal genişleme yaparken bu neyin sıkıntısı. Zaten herşeyi satıyorlar :)
Veyseltarik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Fed faiz arttırıken ons 1045 den 1350 lere neden geldi?
super_conqueror için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()FED faiz indirdi ama ons Altın düşüyor. Neden acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Akşam bir bakayım. Şimdi pek zamanım yok.
EymenEren için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()dolar dan dolayı ayakta duruyor. Kademeli alabilirsin.
Kaplan354773 için cevaplandı (yorumu göster)