Üye adı:super_conqueror
Kayıt tarihi:5 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:25311
Üye puanı:23050
Takipçileri:8067
Takip edilen:2663
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:İstanbul
@Panriver
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için super_conqueror yorumu ()Sagol abi Sne'dende Allah razı olsun. İşini gücünü rast getirsin.
MaSTeR_AyFoX için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Ons Altın da ilk bekledigim destek seviyesi 1900 civarı.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Kesin olarak öyle diyemeyiz. Misal karpuzun kilosu heryerde 2 tl. Ben ise 3,5 tl ye satıyorum. Ben karpuzun fiyatının düşürürsem karpuz satarım diyebilir miyim? Diyelim karpuzu 3,5 tl den 3 tl ye düşürdüm. Bu karpuzun fiyatınındüşmesiyle satılacagı anlamına gelmez. Faizde öyle.
Merttx için cevaplandı (yorumu göster)
13BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()İhracat yapabilmen için rekabetçi ortam lazım. Bu vergilerle ve enerji maliyetleriyle kimse üretim yapmaz. Üreticiye destegi sadece kredi olarak verirsen karşılıksız cekler ve ödenmeyen kredilerle ugraşmak zorunda kalırsın. Ulkemizde yüksek üretim maliyetlerinden dolayı (x) bir malı 2 dolar a üretirken elin adamı 1 dolara üretiyor. Bu ortamda o malı nasıl üretip satacaksın. İnşaat sektöründeki rant devam ettigi sürece börekçide, pastacıda, elektrikçide, işvere nde gidip müteahhitlik yapar... Ama artık üretim yapmaz.
AMT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Hep aynı masallar. İnanan kaldı mı artık? Çok yazık...
Alsat91 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Konu: ons iyice sıkıştı.
Biz'de patlarız :)
10urr için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Adamın parası degerlide düşürüyor. Sen neden düşürüyorsun. Pul olsun diye mi? dolar 3 lira iken ihracat yapamayan 7.30 da yapamıyor. Acaba dolar 10 olursa ihracat mı patlayacak?
AMT için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Konu: ons iyice sıkıştı.
Bekleyen çok olunca hep böyle oluyor :)
ticaret_adamı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Konu: ons iyice sıkıştı.
''b'' dalgasının üçgen olacagını sanıyorum. O yüzden üçgen etiketleme yapmadım. Hatta yukarı tepki bile beklemiyorum.
Eskin_ticaret için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Konu: ons iyice sıkıştı.
İzleyeleli bakalım. Hiç belli olmaz.
Eskin_ticaret için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Konu: ons iyice sıkıştı.
1750 civarı...
hayrr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Konu: ons iyice sıkıştı.
Bunu bilmem mumkun degil.
Umut570 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Bu makaslarla ne al- sat yapılır :)
MaSTeR_AyFoX için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Hayırlı olsun abi. Bol kazançlar.
MaSTeR_AyFoX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Herhangi bir bozulma yok şimdilik.
Mustafa_abi_18 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Konu: ons iyice sıkıştı.

ons iyice sıkıştı.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Konu: dolar tl (elliot) YTD
Evet aynen...
Murat1414 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Konu: dolar tl (elliot) YTD

dolar tl (elliot) YTD
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Bize hertürlü zararı var. Uzmanı degilim fakat Jeopolitik risklere göre bu faiz oranları sürekli degişir.
JARDEN_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için super_conqueror yorumu ()Konu: #22002297 Grafik detay ve yorumları
Evet ''abc'' bittigi an 5 li dalga başlamalı.
buhek için cevaplandı (yorumu göster)