Üye adı:Sucum
Kayıt tarihi:17 Kasım 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:571
Üye puanı:55
Takip edilen:8
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()@vakif200 2 nisanda kayıt olmuş attı gitti binlerce lot almışmışmışşş
Sucum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()@vakif200 cevap vermediniz
vakif200 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()@vakif200 söylediğiniz temennimi yoksa bir bildiğiniz mi var
vakif200 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()inşallah ondan bari yüzümüz gülsün
ooZooN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()bilanço mu var yarın iyi yönde mi kötü yönde mi hissiniz
ooZooN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()@ooZooN zahmet olmazsa cevaplayabilirmisiniz
Sucum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()@ooZooN ipeke ne var yarın
ooZooN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()ne yapalım kaçalımmı
galerici58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()@galerici58 yyapı bizi bitirecek sanırım
Sucum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()bende de yyapı var da
galerici58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()@galerici58 yyapıda mı alım yaptınızda ortalama 96 ya düştü
galerici58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()@FÜREYA gerçekten çok yardımcı oldunuz saygılar
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()@FÜREYA bilmediğim için soruyorum tahtanın kapanması gibi bir risk varmıdır
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()@FÜREYA tşk ederim alayım o zaman
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()@FÜREYA yyapıda maliyet düşürmek sizce mantıklımı ort. 1. 07
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()bende aynen
onursen3d için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()yyapı sebepsiz böyle düşermiymiş ya da biz duymadık
Sucum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()@onursen3d ne alsak elimizde patladı. biz çok yanlış yaptık. almayı bilmiyoruz demekki.
onursen3d için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()@FÜREYA yyapı hakkında bir teselliniz varmı
MrsNepenthe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Sucum yorumu ()borsadan kar etmek çok zor. kaybetmek saniyeler içinde, kazanmak aylar, yıllar