Üye adı:suavi
Kayıt tarihi:19 Ekim 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1242
Üye puanı:124
Takipçileri:7
Takip edilen:43
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Ankara
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ()Konu: Gözde Gir. A.Ş
4.24 kırılmaz ise yerini bulacak
TeknikAnaliz06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ()Sağolun hocam
TeknikAnaliz06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ()Zarar kes yapayım yol yakınken o zaman
TeknikAnaliz06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ()4.24 e kadar iner yani hocam öylemi
TeknikAnaliz06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ()Hocam gozde daha düşermi, bir çalışmanız varmı
TeknikAnaliz06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için suavi yorumu ()Hocam stellin 8.5035 Altın a inmediği sürece tehlike yoktu değilmi, ben mi yanlış hatırlıyorum, hayırlı akşamlar Allah a emanet olun, şimdiden sağolun
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ()Hocam zarar var ise de ben size bir şey diyemem, siz iyilik olsun diye uğraşıyorsunuz, alan ama kendi kararı ile alıyor sizi suçlamasın, bende sizin ile pendg, akfgy aldım kendi kara rım ile aldım sizden sadece fikir aldım,
erdal262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için suavi yorumu ()Bence iyi yapmışsın
Gözlüklü_şirin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için suavi yorumu ()Teşekkür ediyorum sağolun yorumunuz için
Sağlıkçınız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için suavi yorumu ()Ben çıkmadım, 3.86 aşağı kırmaz diye düşünüyorum ytd
Gözlüklü_şirin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ()Artış hızlanır, sağolun hocam bende de var biraz da olsa
erdal262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ()Anladım hocam, bu hafta 3.74 ü takip ediyorum diyince, bende kırmaz ise kaçalım mı diye sordum
erdal262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ()Yapmaz ise aşağı mı gider peki hocam
erdal262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ():)) tamam hocam çimento da 8, ** 16** görmüş
TeknikAnaliz06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ()20 oluyor galiba
fantastik79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ()Kaç peki hocam %70 değilse
TeknikAnaliz06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ()%70 olacaktı :)
TeknikAnaliz06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ()Yani %80 daha gideri var o zaman hocam
TeknikAnaliz06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ()Sağolun hocam
TeknikAnaliz06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için suavi yorumu ()Samat çalışmanız varmı hocam
TeknikAnaliz06 için cevaplandı (yorumu göster)