Üye adı:Storm1453
Kayıt tarihi:28 Ekim 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3877
Üye puanı:228
Takipçileri:30
Takip edilen:2
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Bursa
SEHİT LİDER MUHSİN YAZİCİOGLU
Rahmet ve minnetle unutmadik.
Maraş bize mezar olmadan, duşmana gulzar olamaz.
ŞEHİTLER OLMEZ VATAN BOLUNMEZ.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Eregliye temettuye girdim abi kardemirde acemilikte girdim :) parayi kurgarayim daha sormadan danismadan hic bi hisseye girmiyecem :)
Mumlar_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Yok abi gelmiyo mesajin. Eregli bakarmisin abi 3 aydir gitmiyo cakcaturabi yok
Mumlar_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Selam sayin baskan beni unuttun yaziyom hic donmuyon beni sallamiyon mu yoksam :)
Mumlar_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Selam abi eregli bakarmisin sana zahmet hangi rakaara dikkat edeyim ?
Monte__kul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Storm1453 yorumu ()Faiz duserse super bono gelir mi ?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Tamam abi sagolasin
Akıncı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Selam ustam eregli icin bakabilirmisin
Akıncı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Selam sayin komutanim. Musait bir zamanda eregli icin bilgi verirmisin hangi rakamlara dikkat edeyim. Saygilar sevgiler baskanimin memleketine
calculator_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Storm1453 yorumu ()Vay be gecen yil mb gununde sabah acilisda beles alip 2 den sonra sow yapiyordu hesablar :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Tamam abi tesekkur ederim
calculator_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Tamam abi sana zahmet bekliyorum
calculator_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Selan abi hayirli gunler. Sana zahmet eregli ve ttkom bakabilirmisin. Nerde maliyet dusureyim bi yon gosterirmisin
calculator_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Abi kardemir maliyet geldi kactim :) 3 gun daha dursaydim parami yarim kat daha yukseltecektim nasip olmadi :) bi el at su kardesine
Mumlar_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Bi şu kardesine yardim etmedin :)
Mumlar_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Selamun aleykum guzel insanlar hayirli aksamlar. Endex pazartesi ne olur ilk defa dususten once nakite gectim sanirim azcik borsayi ogreniyom gibi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Bu aralar hisseler bi noktadan donup duruyor sonra o noktayi gectimi patlayip gidiyor. Heralde o noktalar direnc oluyor
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Konu: Inveo 4h
Hay masallah insallah biraz yukselir 10 gundur takip ettim dun aldim bakalim nasip ne olacak
ntmen_x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Sagol abi insallah iyi olur biraz kar var gitmese bari yarin viop dustu biraz
Monte__kul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Abi İNVEO KAZANC aciklamis kap atmis
Monte__kul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Storm1453 yorumu ()Sukur abi bu borsayi ogrenmeye calisiyom yerinde dursam gerek kalmicakta jste sabir :)
Mumlar_lordu için cevaplandı (yorumu göster)