Üye adı:stella
Kayıt tarihi:21 Kasım 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2364
Üye puanı:223
Takipçileri:24
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10877,3 Nakit puanı var
T. Puan:10877,3 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()öncekilerden daha büyük. büyük küçük farkediyormu?
Bln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Hiç bir şey bilmiyon sende :) 72 ile 83 arasında bişey yok mu?
NeVeNoV için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()dolar ne olacak bu formasyonla :)
NeVeNoV için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()İki başlısı yokmu bunun :) Merhaba
NeVeNoV için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Zeybekçi konuşuyor dikkat
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Sebebi nedir paylaşır mısınız. merak ettim.
ElitTurk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Açmadım gözüme çok kararsız geldi. birde akşam FED üyeleri çok olumlu konuştu ama piyasa fiyatlamadı.
NeVeNoV için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Arkadaşım parite yönünü yukarı mı çevir di sence?
NeVeNoV için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Hiç etki etmedi gibi.
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Borsada yükseliş yüzde 4 geçmiş . Bu ne coşku şaşırdım
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Başladı yine düşmeye . Beklediğiniz rakam var mı?
cosette için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()dip burası olabilirmi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Sebebi nedir
EKOMETRİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Bu gün veriler var ve FED üyelerinin ard arda konuşmaları var. nasıl etkiler fikri olan varmı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Ons gün boyunca aynı seviyede kaldı ilginç
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Kaça kadar düşüş bekliyorsun hemşom
NeVeNoV için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Günaydın arkadaşlar parite nereye kadar gider.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()3 günde bu kadar yükseleldiyse... Ne var bizim bilmediğimiz..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()İyi güldürdün :) tamam sinirleniyorum o zaman . dolar bozdurma kampanyası yaptıklarında 3. 40 tı şimdi nerede ... İnsanları kandırmaya devam ediyorlar. En kötüsü de insanlar kanmaya devam edi
NeVeNoV için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()O kadar kızıyorumki birde çıkıp dolar da hacim yok diye açıklama yapıyorlardı 2 gün önce.