Üye adı:stella
Kayıt tarihi:21 Kasım 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2364
Üye puanı:223
Takipçileri:24
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10877,3 Nakit puanı var
T. Puan:10877,3 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()satış fırsatını kaçırdım mı ki öğleden sonra takip edemedim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Günlük son hakkımı bu yoruma verdim arkası yarın
AdaBroker için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Tabiki duruma göre fikriniz değişirse haber verin lütfen:)
AdaBroker için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()5.36 da mi satalım teşekkür ederim
AdaBroker için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()13 aralık perşembe günü saat 14.00 de açıklanacak
Absent için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Önceden fiyatlamaya başlar . indirsinler ya vatandaş kredi çekemiyor.
Einol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Ppk ya yakın başkan çıkıp faizin inmesi gerek gibi bir konuşma yaparsa usd çıkar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Yani grafik gerçeklesmis olanı gösteriyo zaten . bunun bize faydası yokki
AdaBroker için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()En güzel kârı o dönemlerde yapmıştım.
jetli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Sonrası ne olacak önemli olano
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Eskiden 2.70 çiler ve 3 çüler vardı sitede ne güzel günlerdi hatırlayan var mı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Geçmiş olsun
AdaBroker için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Bankaların makaslarını kastettim o sabahı iyi hatırlıyorum çoğu kimse yüksekten satamadı
rafetbas61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Teşekkür etmek için takibe aldım ama o rakamları bize yedirmezler
rafetbas61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Yok ya bana hiç bir şey saçma gelmez 7 leri gördükten sonra . Bir anda olur biter herşey . sadece şu an için iddialı buldum
rafetbas61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()usd yıl sonuna doğru genelde yükselmez mi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Çift rakamlar çok iddialı değil mi?
rafetbas61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Takip ediyorum sizi 5.26 yı da atladık sırada 5.31 var
AdaBroker için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Teşekkür ederim
AdaBroker için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stella yorumu ()Öncesinde 5.30 görürse satalım mi
AdaBroker için cevaplandı (yorumu göster)