Üye adı:stalagmit
Kayıt tarihi:7 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1130
Üye puanı:92
Takipçileri:14
Takip edilen:50
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()pardon da siz bu soruyu sorduğunuzda kafanız dağılmamıştı yani ben size cevap yazmamıştım ayıp ama
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()ha pardon ben anlamamışım afedersiniz:) 6. 40 üstü kapanırsa
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()00:00 yani 12 dk sonra
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()bu geceki günlük mum kapanışı ile belli olacak
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()grafiğin Altın da detaylı açıklaması var eylül sonu için eğer 6. 40 altı kapanırsa günlük mum
Uzakdoğuluu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()ikinci hedefi 6. 575 olarak açıklamış üstat @_SOSYOLOG_
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()üstat günlük mum kapanışı 6. 40 üstü olursa ne öngörürsünüz?
_SOSYOLOG_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()%65 faiz artırılmayacaktır seçili şu an
CANCANAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()geçenlerde biri kıl sanıp almaya çalışmış ya ben de ona çok gülmüştüm, siz de iyi ki varsınız kalın sağlıcakla...
Gencsiys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()kıldır o kıl @Gencsiys :)
Pinky_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()sosyolog hocanın son mesajını okudun mu?
nisaars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()ben bu konuda size tavsiye veremem yıldızlı arkadaşlara sorabilirsiniz.
kiraz_mevsimi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()tl si olan için evet:)
nisaars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()ya valla sanki düşeceğini önceden biliyor da siz bize şaka yapıyorsunuz gibi geliyor bana:)))
Konyalı4224 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()bugün düşecek derler yarın çıkacak; kimsenin düşüncesiyle hareket etmeyin iç sesinizi dinleyin...
nisaars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()geçmiş geçmişte kaldı biz önümüze bakalım:)
nisaars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()o civarlarda, neden zararına satıyorsunuz buradan daha dip var mı yok mu belli değil ki şu an
nisaars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()vay kardeşim detaya gel harbiden subliminal mesaj varmış da görmemişiz...
_HuLk_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()zalım konyalının işi bunlar:))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için stalagmit yorumu ()yoo hiç niyetim yok valla kahvemi yudumluyorum, siz de rahat olun keyfinize bakın:)
nisaars için cevaplandı (yorumu göster)