Üye adı:Srkn87
Kayıt tarihi:19 Aralık 2019
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:28280
Üye puanı:2164
Takipçileri:131
Takip edilen:45
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:10 Gram altını var
Puan:6172 Nakit puanı var
T. Puan:67997,499 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Srkn87 yorumu ()O cuma günü geldi
gokhangg01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Srkn87 yorumu ()Günaydın dememişsin neyse.. Al kim de hedef nedir
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Srkn87 yorumu ()Tsk. ederim efendim sizede
Ecem58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Srkn87 yorumu ()Bor değil borsa olacakti
Pierlotti için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Srkn87 yorumu ()Az cok anlıyoruz iste suan popüler orası sonra Altın olur altun aliriz
Ecem58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Srkn87 yorumu ()Hayırlısı olsun Insallah herkes kazanır
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Srkn87 yorumu ()Sen 5 yil düşünüyorsun ben 5 ay düşünüyorum
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Srkn87 yorumu ()Herkesin sorumluluğu üstüne alıp oule yatırım yapması lazin
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Srkn87 yorumu ()Burayı unuttum artik borda da yoğunlastim
Ecem58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Srkn87 yorumu ()G3cmis olsun
Ecem58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Srkn87 yorumu ()Sonuçta hepimiz bi risk aliyoruz bi şekilde
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Srkn87 yorumu ()Soyle bisey 3 4 gün taban yapan genellikle tavana geri donuyor tabi haberler hacim grafik bilanço falan bakarak alıyorum..
gokhangg01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Srkn87 yorumu ()Tsk ederim efendim
35zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Srkn87 yorumu ()Iyim abem sen nasilsin
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Srkn87 yorumu ()Daghl pgyo var beklemede
gokhangg01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Srkn87 yorumu ()Nasılsınız efendim
35zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Srkn87 yorumu ()Mrb efendim
35zirve35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Srkn87 yorumu ()Ben tavanciyim 3 tane daha var onlar daha tavan yapma di ama yapacak
gokhangg01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Srkn87 yorumu ()Ts yyapi egeliler bayrak rtal; )) nereye gidiyor ki
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Srkn87 yorumu ()Günaydın bol kazançlı gunler dilerim..