Üye adı:sozy
Kayıt tarihi:30 Ağustos 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3342
Üye puanı:110
Takipçileri:62
Takip edilen:17
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:24 Ağustos 1990
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
rızkımı veren Hüda'dır kula minnet eylemem
mutluluk zihindedir ..
aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz..
Ne mutlu TÜRK'üm diyene!
ve de pariteyi en kısa şöyle anlatabilirim:
elimizde 1000 dolar var farzedelim, parite de 1. 13108 olsun. euroya geçiş yaptığımızda 884. 11 euromuz olur ( dolar / parite = euro )
sonra parite artsın 1. 150 olsun 884. 11 euroyu tekrar dolara geçtiğimizde 1016. 72 dolarımız oldu ( euro * parite = dolar )
başta 1000 dolar vardı. parite sonucu kazanç 16. 72 dolar oldu.
ons ve gramı da kaydedelim:
ons / 31. 103 x dolar kuru = gram
ons 100 kur 2 tl olsun
100/31. 103 x 2 = gram 6. 4
ons 90 kur 2. 5 tl olsun
90/31. 103 x 2. 5 = gram 7. 23 olur.
ons düştü ama gram arttı. neden ? kur yükseldi.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()inat ediyor ama o kedi buraya gelecek. bekliyorum.
derebeyi83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()günaydın baycak nasılsın. dolar düşecek dedikçe inat ediyor çıkacak desem işe yarar mı düşmesi için :)
baycak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()vayy Altın ne güzel hamle yapmış, aynı hamleyi dolar da da bekliyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()önemli değil. :)
enisteniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()kroyum emme para bende o zaman alırız :)
MORİSS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ():) moris bekleyen derviş muradına erermiş. :)
MORİSS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()beklicem alım yapmak için 3, 69'a kadar yolu var gibi
derebeyi83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()sabah moriss alış yap dedi yükseliş gördüler demekki saatlik bazda bende yükseliş görüyorum ama almak istemedim haftalık bazda düşüş var ters yerden alırsam elimde kalır diye.
derebeyi83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()yok abi görünmüyo neyse artık.
derebeyi83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()sunaya yazdığın yorum var rahatsiz etmeyeyim diye omu
derebeyi83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()derebeyi yazdı sana ben değil.
enisteniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()tarih ne bakayım neymş mesaj.:
derebeyi83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()baktım görmedim işte
derebeyi83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()hımmm dikkat etmek lazım.
derebeyi83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()sana uyarı mesajı atıyorlar mı ? bundan doalyı kodese attılar diyor mu?
derebeyi83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()yok ya mesajlarına baktım da kural dışı bişey göremedim. ilginç.
derebeyi83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()günaydın enişte
enisteniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()hayırdır ne yazdın ki :)
derebeyi83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()dün mesajın gelmemiş bana en son pazartesi var.
derebeyi83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için sozy yorumu ()ne kodesi ne oluyor o geçen gün başkalarıda söylüyordu kodes diye
derebeyi83 için cevaplandı (yorumu göster)