Üye adı:SMK
Kayıt tarihi:18 Mayıs 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:765
Üye puanı:54
Takipçileri:63
Takip edilen:27
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Allahına kul olmaya çalışan bir günahkar.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SMK yorumu ()A k bidonu
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SMK yorumu ()Bidon senin a ak
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SMK yorumu ()Hala da düşüyor, dolar da 13,60 olursa gümüş 9 olur
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SMK yorumu ()11,80 iken 22.000 karla bozmadım. Ağzın açık düşüşü izledim
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SMK yorumu ()11,80 den 10,80 e düştü inanılır gibi değil
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SMK yorumu ()Bidon sakın bir daha tv ye çıkma bunamış gümüşü yerlere yatırdın
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SMK yorumu ()12,80 i tekrar aşıp sonra 13,09 sonrada 13,45 geleceği kanısındayım. Kendi fikrimdir!
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SMK yorumu ()Müdahele sonrası dolar 13:40'a inince hepinizi göreceğim o zaman yaşasın müdahele
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için SMK yorumu ()dolar a müdahale gelip 13.40 lar gelince gümüşte 11 bekleyenlere geçmiş olsun.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için SMK yorumu ()dolar a müdahale gelip 14.40 lar gelince gümüşte 11 bekleyenlere geçmiş olsun.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SMK yorumu ()dolar a müdahale gelip 10.40 lar gelince gümüşte 11 bekleyenlere geçmiş olsun.
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için SMK yorumu ()dolar a müdahale gelip 10.40 lar gelince gümüşte 11 bekleyenlere geçmiş olsun.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için SMK yorumu ()1 saat oldu ben hala burdayım.. No 14 , yes 13,60
DOLARYUS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için SMK yorumu ()dolar ın 14 lere gideceğine hala inananlar var mı? Bakın dolar yine 13,60 Altın a inecektir.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SMK yorumu ()Gümüş 20-30 krş düşünce hala 7-8 bekleyenler var inanamıyorum. 7-8 de iken de hatırlarsanız 5 bekleyenler vardı. Size inanamıyorum 1-2 aya trene binmeyenler pişman olacak
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SMK yorumu ()Gümüşün 8 lere 7 lere akıp gideceğini sallayanlara sakın inanıp bozmayın arkadaşlar. Fed kararı sonrası tepki bu iniş.9,95 ten yani buradan tekrar toparlayacğı kanısındayım. Ben full gümüşte bekliyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SMK yorumu ()Bakın arkadaşlar özellikle gümüş çok sert iniş ve çıkışlar yapan bir emtiadır. Lütfen full işlem yapmaktan her zaman kaçının. Ve her zaman elinizde muhakak TL olsun. Ayrıca Parçalı girin mesela benim şuan 5/2 gümüş,5/1 dolar 5/1 sterlin ve 5/1 de TL de beklemekteyim. Kimsenin batacak, fırlayacak vs demelerine de inanmayın aldanmayın. Sakince söylediğim kuralların dışına çıkmadan ilerleyin inanın zarar etmezsiniz. Tüm arkadaşlara selamlar
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SMK yorumu ()Karda olan bızabilir bence, birazdan Başkomutanın konuşması başlayacak. Alım yapacaklarda acele etmesinler ve parça alım yapmaları riskleri herzaman aza indirir
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için SMK yorumu ()Karda olan bızabilir bence, birazdan Başkomutanın konuşması başlayacak. Alım yapacaklarda acele etmesinler ve parça alım yapmaları riskleri herzaman aza indirir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için SMK yorumu ()Burada dolar uçacak 14-15 olacak deyipte insanlara dolar aldıranlar ve yükselecek deyip bozdurtmayanlar bunun hakkını nasıl ödeyeceksiniz acaba.