ALTIN ONS

$1493.9700

Güncel: 10:29:14

USD/TL

5.6936

10:29:24

EUR/TL

6.2924

10:29:24

PARİTE

1.1041

10:29:24

STERLİN

7.1006

10:29:24

GÜMÜŞ

3.2401

10:29:24

XAG

17.6750

10:29:24
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1041 10:29:25
EUR 6.2924 10:29:25
USD 5.6936 10:29:25
ALTIN ONS $1493.9700 10:29:25

Profil sayfası: Sham

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Sham

Kayıt tarihi:01 Temmuz 2019

Durum:Çevrimiçi

Yorum sayısı:354

Üye puanı:48

Takipçileri:14

Takip edilen:3

Baktığı sayfa:Gram Altın'ın fiyatı ve satış fiyatları grafiği (19.9.2019 10:26:02)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Araştırma ve geliştirme

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Kişisel Görüş ve Yorumları

Grafik bilmiyorsan rüzgarda bir yaprak gibisin demektir. :(

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:39 Gram altını var

Puan:159,9 Nakit puanı var

T. Puan:10825,6434 Gram & Puan birleşimi

Başarı:1809. sırada yer alıyor.

Özet:Başarılı

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlemMiktarGram puanıToplamTarih
Alış39272,3310621,0419 Eyl 19 04:34
Satış39276,310775,8916 Eyl 19 03:35
Alış39272,0710610,6313 Eyl 19 23:28
Satış39270,6810556,5719 Ağu 19 17:19
Alış39269,8510523,9716 Ağu 19 11:39
Satış39266,6910400,7812 Ağu 19 12:12
Alış39260,8810174,3306 Ağu 19 07:18
Satış39261,3410192,3905 Ağu 19 22:06
Alış39259,6810127,5922 Tem 19 05:19
Satış39260,2310148,8719 Tem 19 01:19
Alış39259,8710135,0115 Tem 19 22:45
Satış40255,710227,9410 Tem 19 12:33
Alış40255,0310201,3809 Tem 19 14:20
Satış39257,5710045,2608 Tem 19 09:07
Alış39254,699932,9504 Tem 19 23:16
Satış39255,349958,2902 Tem 19 23:35
Alış39251,779819,1901 Tem 19 22:43
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Sham yorumu ()

271. xx den parça alındı ytd

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Sham yorumu ()

Est hocam zararımı azaltmak için hedef belirliyorrum :)

Şaşıfelek için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Sham yorumu ()

Hedefe sakince ilerliyoruz bakalım ulaşabilecekmiyiz ytd

Sham için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Sham yorumu ()

Gramda 269 beklentim devam ediyor gelirse gelir ytd şuan 276.60

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Dostum bu taz kişiler bugün temizlense yarın yine başkaları gelecek toplumdada böyle değilmi her zaman sence mesajını gören bu zevat gidişinle sevinmişmidir yoksa üzülmüşmüdür kendine emin ol mutlu olmuştur bunlara yapılabilecek en güzel hareket engelleyip diğer üyelerin pençesinden muhafaza etmeye çalışmaktır

Allah islah etsin onları

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Est komutanım :)

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

@strategicaltrade alt yorum öhöö öhö :)

Sham için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Kesinlikle haklısın ve severek takip ediyoruz seni

Başarılarının devamını dilerim ;)

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Tamam kabul edildi hocam haklısın nihayetinde ytd başa bela durumlar

Bereketli olsun

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Üyeler öyle değil

aldım alın kaçırmayın demenizi isterler :) ))

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Dizlerindeki ağrının sebebi alım yaptığında haber vermemen olabilir mi ; )

Bereketli olsun

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Cuma günü umutların kesildiği anda tahminde bulunduk ve hamdolsun nokta atışı isabet etti.

3.30 üzeri günlük kapanış yaparsa 3.80 e yol alırız inş yoksa 3.14 e kdr birdaha salabilir ytd

Sham için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

:(( Allah şifa versin keffaret olsun :(

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Basit dille anlatayım Hocam 272 gibi kapadı 276 da açılış yaptı bu araya gap diyelim bunu kapaması lazım bakalım kapayacakmı teknikte 268-269 hala ihtimal ytd

hami5234 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Hocam hoş geldin nasılsın

Cuma aldığımı gece yolladım

Gap kapansın diye bekliyorum :)

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

-1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Sham yorumu ()

Bıkmadın mı düşecek demekten heleki doların bu haline baktıkça

Şimdi diyecen ki yükselmediki evet uçup kaçmadı ama senin felaket senartonda tutmuyor bir türlü

Bu arada dolarla işim olmaz dilerse 1 tl olsun sevinirim ytd

sologuitar için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Yapacak sanki kardeşim :)

Dolar : 5.71622 şuan

Ytd

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

İsabetli olmuş almayışınız kardan olmuşsunuz belki ama tepede de yakalanmamışsınız sakinleşsin alıp kar edersiniz inş ytd

Ogzhn_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Evet hocam maalesef ama 4 hatta 5 li rakamlar erken değilmi şartlar içinde Allah muhafaza :(

JPMorgan için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Bu yatırım tavsiyesi değil tahmindir izliyoruz

Sham için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Hocam 2.36 dan yükselen bir kanal vardı 3.15-3.19 da yukarı kırıp 3.60 a kdr çıktı şimdi 3.60 dan geri döndü ve tam kanalın tepesinde durdu temennim ve beklentim burdan sakin ve sabırlı şekilde 3.80 yapmasıdır burası zirve olur eğer gelirse

Önümüzdeki hafta netleşecek hayırlısı geceler hafta sonları dilerim

Ogzhn_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Gümüş 3.19 dan 3.31 e en az tepki vermeli grafikte 4h dipte

İyi haftasonları dilerim

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Sizde 1 nömerosunuz hocam hemde mütevazi ;)

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

@Yargıç_ hoca gümüşte iyidir Tebrik ederim

JPMorgan için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Sham yorumu ()

Arkadaşlar sitenin SİMİLATÖRÜ var ordan Gram alın bakalım buralar dip mi değil mi ytd önümüzdeki haftalar belli olacak ytd

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Sham yorumu ()

Teşekkür ederim

Sirfadam için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Sham yorumu ()

Teşekkür ederim hocam

Hocam ons düşsün önemli değil olaya sadece ons veya dolara olarak bakmamalı birbirini dengeliyor ons düştüğünde dolar çıkıyor eğer Gram yükselecekse yeniden muhtemelen bu sefer onsla değil dolarla yükselecek :( maalesef ytd

Rizebey için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Sham yorumu ()

Hocam 290 dan gelen düşüş kanalının dibinde olmalıyız fazla gidecek yeri olmamalı daha aşağısı olursa iyi olmaz 271 den Gramdayım ytd

Temennim odurki 268-269 dan 298 görmesidir ytd

Sirfadam için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Haftayı kötü kapatacak önümüzdeki hafta 3.22 üzeri atıp kalmalı :(

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Sham yorumu ()

Altyoruma ilave olarak belirtmek isterim ki bu mevcut kanal 201 den başlayıp 290 da tamamlanan kanaldır eğer derin düzeltme ise işimiz yaş ytd

Sham için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Sham yorumu ()

Gram altın (RSİ) günlükte diplerdedir pazartesi günü max 268-269 dan yukarı yönelmeli ve bu çıkışını 298 de tamamlamalı ytd

Şuan ekranda 271. xx

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Eywallah hocam saygılar şimdiden iyi tatiller

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Aynen Hamdolsun

Sattım bugün yükselişte sonra gene aldım beklıyoz işte :)

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Eywallah hocam :)

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

1. Gap kapandı yeter hocam :)) gümüşte olmak istemezdim walla

2. Gapıda 3.80 den sonra kapamaya gideriz

Tut elinden nolur hocam

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Yokuşta tekeri patlamış damperli kamyon gibi gidiyor :( :)

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Eyw Allah şifa versin kardeşim

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Hacamatı mutlaka dene hocam bilmem araştırdın mı

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Sham yorumu ()

Geçmiş olsun nasıl menüsküs sıkıntın ameliyatsız çözüm varmı hocam

strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Sham yorumu ()

tamercan olabülür

dost55 için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Üyelerimizin yazdıkları yorum ve mesajlar Altin.in'in kulllanımına ait olup üyeliklerin iptali durumunda dahi yorumların silinip silinmemesi site yönetiminin inisiyatifindedir. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.