Üye adı:sfslm
Kayıt tarihi:9 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:233
Üye puanı:22
Takip edilen:6
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR9 Haz 00:00
Avrupa Merkez Bankası Başkanı Lagarde'ın Konuşması
EUR10 Haz 03:00
Avrupa Konseyi Toplantısı
CNY10 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
TRY10 Haz 10:00
Sanayi Üretimi (Yıllık)
USD10 Haz 15:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
USD10 Haz 15:30
Gıda Ve Enerji Hariç Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
USD10 Haz 15:30
Gıda Ve Enerji Hariç Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
USD10 Haz 15:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
CAD10 Haz 16:45
BoC Faiz Oranı Kararı
CAD10 Haz 00:00
BoC Basın Konferansı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()El kaldırmıştım ama emoji gösterilmiyor sanırım . soru işareti çıktı
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Hayırlı cumalar . Bol kazançlar
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Konu: yksln.. destek ve dirençler..
Teşekkürler
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()GLVCT diye bir hisse ziraatte yok?
ULAŞILMAZ_39 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Günaydın hayırlı kazançlar
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Hayırlı cumalar ve bol kazançlar
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Koç hisseleri beklentiden dolayı mı yükseliyor kaç gündür .. almaya da cesaret edemiyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Bilanço iyi gelmedi diye biliyorum .. UV de sıkıntı olmaz herhalde
Acemiyatımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Alsak mı artık
Acemiyatımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Söke hamur mu oldu ? Kıpırdamıyor hiç
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Hayırlı ramazanlar.. bol kazançlar
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Teşekkür ederim ?
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Astor buralardan girilir mi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()YYLGD tavan mı gidiyor
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Stop emir diye bir seçenek var mı bilmiyorum ama ziraatte zincir emir var.
HCG3334 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Dolunay etkisi mi endeks düşüyor ..
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Soke tavan hayırlı olsun
Acemi_yatirimci__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Ereğli sonunda azcık kıpırdadı dedim yine gitti ..
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Eregli saldı ..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için sfslm yorumu ()Muhtar tarım işçisidir dedikten sonra sıkıntı yok . Ve bu birazda bizim durumda olanlara kolaylık olsun diye göz yumuluyor diye düşünüyorum.
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)