Üye adı:Seyyahhhh
Kayıt tarihi:7 Temmuz 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:80
Üye puanı:3
Takipçileri:1
Takip edilen:5
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Hocam hangi seviyenin Altın a inerse zarar kes yapalım
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Hocam naten 22 nin Altın a inerse zarar kes yapalım mı
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Hocam naten de zarar çok yarın nasıl bir pozisyon alalım tavsiyeniz nedir
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Hocam bu naten hiç güven vermiyor ama size güvendiğim için bekliyorum açıkçası
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Hocam naten de bir sıkıntı var mı güzel haberler geliyor endeks yeşil oluyor hareket olmuyor ama endeks düştü mü en önden gidiyor
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Anladım hocam teşekkürler
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Tavan ihtimali yüksek diyebilir miyiz hocam
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Naten e çok güzel kap düştü hocam. Haber vereyim dedim. Hayırlı akşamlar
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Adese alınır peki hocam veya yeni bir hisse çalışmanız var mı?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Bir de son olarak hocam naten de 26.10 maliyetim var. 24.80 kapattı. Zarar çok daha ne kadar düşer sizce veya korkacak bir şey var mı? Teşekkürler
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Hocam endeksin bugünkü hareketine ne diyorsunuz?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Hocam bu naten in hareketleri normal mi?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Teşekkür ettim hocam inşallah
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Hocam naten de vadeniz var mı?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Esenboğa nın halka arz olması hisseyi nasıl etkiler hocam. Çok yorum yapılıyor bu konuda siz ne düşünüyorsunuz? Teşekkürler
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Darısı naten e inşallah
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Naten deki hedefinizin vadesi nedir hocam?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Naten e dün güzel bir kap düştü ama bugün ekside hocam
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Güveniyoruz hocam sana eyvallah ne derseno
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Seyyahhhh yorumu ()Son olarak hocam bütün enerji hisseleri gitti. Naten geride kaldı bir olumsuzluk mu var
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)