ALTIN ONS

$1228.8700

Güncel: 08:58:00

USD/TL

5.6167

08:58:04

EUR/TL

6.4413

08:58:04

PARİTE

1.1463

08:58:04

STERLİN

7.3206

08:58:04

GÜMÜŞ

2.6468

08:58:04

XAG

14.6470

08:58:04
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1463 08:58:05
EUR 6.4413 08:58:05
USD 5.6167 08:58:05
ALTIN ONS $1228.8700 08:58:05

Profil sayfası: seymos

Üyelik Bilgileri

Üye adı:seymos

Kayıt tarihi:16 Mayıs 2018

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:92

Üye puanı:5

Takipçileri:10

Takip edilen:2

Baktığı sayfa:Dolar yorumları ve güncel fiyatları (9.7.2018 13:41:59)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Kadın

Doğum tarihi:31 Mayıs 1988

Meslek:Diğer

Yaşadığı yer:İstanbul

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Sabah ola hayrola ozaman.

isko için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

İnşallah yaa . bende 4. 40 altını bekliyorum

isko için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Anladım inşallah çıkartırsınız. ama ben olsam beklerdim. tabi acil ihtiyacım yoksa. çıkacak illaki.

Pols06 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Keşke bekleseydiniz.

Pols06 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Düşmeye korkuyo adeta zaten ya. offf

Phoenix1 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Düşüş devam edermi acaba . fikri olan varmı arkadaşlar

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

daha düşermi acep :)

Rahap için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Henüz deil. benim için 4. 20 4. 15 lere düşmesi lazım. dolar borcum var benm :(

either_or için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Hayır henüz olumlu deil :( benim için daha düşmesi lazım. dolar borcum var benim 4. 20 4. 15 olması lazım benim için

either_or için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Daha düşermi acep :)

Rahap için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Hayır tl deyim

either_or için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

7 haziran diyip duruyolardı . hani halen aynı. düşme falan yok

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

En mantıklısı bencede. sağlam bi peşinatın yoksa ev kredisine girilmez. şahsen ben en fazla 5- 6 yıl girerim. 120 ay cesaret edemem. psikolojim alt üst olur

2shot için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Aynen herkese dayadılar 120 ay kredileri milleti ömür boyu krediye mahkum ettiler. kendi evine kiracısın işte. öde öde bitmiyo. ve şimdide 148 ay çıktı. istanbulda ev sahibi olmak hayal anca.

2shot için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Daha da yükselir mi yani..

2shot için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Hadi inşallah

incsoft için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Konut kredileri düştü sözde ama yine ev fiyatları uçtu zaten

2shot için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Hu huu 54 ü de kırdı vallaha

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Ayıp olan bişe yok. bende zarardayım. herkes kendini düşünüyo sonuçta

pacodeburak için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Hadi yawrum at artık kendini aşağı!

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Yani düşermi 7 sinde?

mobydick için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

TL de vadeli hesapta mı. hangi banka?

cinocum için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Dolar 4. 53 üstüne çıkmayacak yine düşüş söz konusuymuş.

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Umarım öyle olur.

şelaleci_fişekçi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

4. 50 ile kapanışı yapacak bugün

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

:) yerini beğenmedi bence . düşmek istiyo

YAGIZ09 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Evet olabilir

Yücel0658 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Aynen daha güxel olurdu. Zaten bundan snra düşünce ya Altın yada dolara yatırcam

Yücel0658 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Bende Altın vardı 2 hafta önce bozdurdum 60 Gram altın 700 tl kar ettim ama şuan bozdursaydım daha da iyiydi :)

Yücel0658 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Anladım kaçı bekliyosun şuan 5 i mi

Yücel0658 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Ben önceleri hiç takip etmezdim doları . borcum olduktan sonra takip eder oldum. şmdiki aklım olsaydı. okadar paralar geçti elime dolara yada Altına yatırırdım :(

Yücel0658 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Kaçtan girdiniz. kaç dolar

Yücel0658 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Siz dolardanısınız şuan?

Yücel0658 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

4. 49 da takıldı kaldı yaa

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Siz dolardasınız heralde?

Sezgincan_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Olur beklerim dert deil

Mustafaali için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

6500 tl aldım işte 1720 dolardan şuanki kurla 7600 oldu

Sezgincan_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Evet mantıklı olabilir

optimal_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Düşer diye ümid ediyorum bakalım. zaten ing nin e turuncu hesabını kullanıyorum . param oldukça hep o hesapta

sondakka için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için seymos yorumu ()

Aynen bencede mantıksız. faiz yicen sonuçta bi yandan kar bi yandan zarar . hem bankaya niye kazandırayım

optimal_ için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!