Üye adı:Seviyelibey
Kayıt tarihi:31 Aralık 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:952
Üye puanı:62
Takipçileri:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Aklar düştü saçlarıma :)
krall881 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Arkadaş surda 2 aydır yanınızdayım 2 aydır gram aldım beklemeye geçtim yaşamadığım bütün bunalımı 2 aydır yaşıyorum :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Abi gram da istediğimiz sonuçlar ne zaman gercekl3sir
tamercan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Dur bende yardıma geliyim :)
Smurf26 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Levent abi kolay gelsin 163 grm 227 den tersdeyim. Ne zaman bekliyorum sizce ne yapmalı beklemeye devam mı yoksa bir fikir verme şansımız var mı
zamanlama__manidar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Bunaldık artık ne yapacaksan yap da ne olduğunu bilelim piyasa
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Bu gram ne zaman düzelir yukarlara doğru
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Ne var o saatte
vural1976 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Aynen bende aynı düşüncedeyim. O yüzden hiç kımıldamadan bekliyorum
ninova için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Ons kurtarıyor çünkü grami
gökhanbey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()fed bu akşam mı saat kaçta
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Sen kactan çıkıp kactan ineceğini biliyormusun hayır bilmiyorsun millette senin o dediğini aklı kesiyor ama ya çıkarsa ya daha fazla düşerse mantığıyla ve cesaretiyle hareket edemiyor. Tamamen duygusal
Vahdet_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()usd bir saka yapsa bir çıksa piyasa nasıl karışacak ama hepsi tavan
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Herkez kendi kaderini kendisi belirler:) herk3z rahat olsun satmak isteyen satsın beklemek isteyen beklesin sonuçta kimse bilemez ne olacağını ama şu da bir gerçek usd çıkarsa gramın kesinlikle tadından yenmez)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()usd çıkacak ıns.. Ons zat4n keyfi yerinde bunların faydası grama olacak keyfimiz yerine gelecek ıns..
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Ons öyle çıkıyor da neden gram 2 tl daha düştü
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()dolar senin derdin ne?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Çarşamba diye biliyorum
BOZKURT0027 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Saolasin allah razı. olsun
Soruyorum_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Seviyelibey yorumu ()Grafik yorumu yapan yok mu arkadaşlar iniş mı çıkış mi var tessekkurler