Üye adı:Servant
Kayıt tarihi:30 Nisan 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1230
Üye puanı:40
Takipçileri:4
Takip edilen:8
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:İstanbul
Edeple Gelen Hürmetle Gider…
Gram Altın:18 Gram altını var
Puan:526,98 Nakit puanı var
T. Puan:109853,6106 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Servant yorumu ()16,39 mu kaldı?
Castle17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Servant yorumu ()Ülkede her şeyin fiyatı katlanarak artar senin euro yukselse faydası olmaz
zeynepp10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Servant yorumu ()Yükselirse senin zararına olur
zeynepp10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Servant yorumu ()17 yapalım olmaz mı ne de olsa yeni zamlara ortagiz
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Servant yorumu ()Bir şey olmaz atarsın oradan 1000 pound sıkıntı yok :))
GEÇİLMEZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Servant yorumu ()Hazırlanın gelsin yeni zamlar hazirmisiniz hazırsiniz hazır :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Servant yorumu ()4000€ maaşın var hala mı hava atıyonuz :))
Battalcan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Servant yorumu ()Bir şey olmaz dolar ile verirsin :) TL den bir şey kaybetmez
Aslanbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Servant yorumu ()Bir de bahşiş at 100tl atarsın işte hakkını ver adamın
Aslanbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Servant yorumu ()Az yapmış 100 düz olsun
Aslanbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Servant yorumu ()Şuan 16,08
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Servant yorumu ()dolar ın fiyatı yanlis
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Servant yorumu ()Önümüzdeki aylarda TL biz daha çok eriyip gideceği için bunun hesabını yapan pek yok
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Servant yorumu ()Yok o anlamda demedim ben onu yanlış anladın sen euro kürünü belirleyen sadece serbest piyasada belirliyor yurtdışı ile farklı bir kur var
Turisttabib için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Servant yorumu ()Sen sanırım tr de yasamiyorsun anladım pardon...
Turisttabib için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Servant yorumu ()Yanlış biliyorsun Avrupa'dan gelen ürünler euro ile geliyor
Turisttabib için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Servant yorumu ()Yarın zamlar gelince de keyfin bozulmasın :)
Turisttabib için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Servant yorumu ()Daha dur 26 olursa petrol de bu fiyatlarda olursa ki o zaman 35lere hazır ol
Pab_Esc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Servant yorumu ()dolar o rakama çıkınca senin tukettigin ürünler de fiyat patlaması oluşur her şey el yakar sonra da burada sizlanirsin
Pab_Esc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Servant yorumu ()Sen dünyali değilsin galiba :)
Pab_Esc için cevaplandı (yorumu göster)