Üye adı:SERseri4LBAY
Kayıt tarihi:3 Ocak 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7725
Üye puanı:5196
Takipçileri:439
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:11 Gram altını var
Puan:4906,98 Nakit puanı var
T. Puan:72989,2679 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Teşekkürler gardasım :) sağolasın
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()@Alton hayırlı günler abi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()@makinaus gardaşım marka vkgyo sarky incele bi bana de ne durumda
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Kanka marka sarky vkgyo görünüm nasıl :) bakar mısın
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()İnşallah abi vkgyo da bakarsan oda grafiği güzel sanırım ben kap gelmeden alıyorum araştırıp bilgi edinip diğerlerini anlamam temel ve sabır benimkisi
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Tamam ona varım işte abi :)
Albatrosadana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Abi sağol ama vurkaç çok tehlikeli bana yaramıyor en az 1 hafta beklemem lazım benim vurkaç öyle yoksa 200 bini yedim :) vurkaç iş değil
Albatrosadana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Tamam abi sağol
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Yok abi yksln 8 olduktan ve erken sattıktan sonra çelik yok bende almam bir daha da :)
Albatrosadana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()4.30 gelmeden satmam ister 5 yıla gelsin :)
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Ambalaj abi o yüzden sektör olarak gider :)
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Evet abi de ağır hisse :( keşke al satla taşısam daha iyiymiş
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Nazlı abla çıkışta al dedi bana göre çıkış 4.04 kırması karar senin ,3.85 de de direnç var 3.86 dan da girebilirsin ama önemli olan ben 4.04 üstünü beklerim
İnşaatçı_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Bntas alsaydım keşke dedim o zamandan bu zamana daha güzel prim yaptı ama ikisi de kaldı gitmedi hisseler kar açıklıyor gitmiyor ,6,7 TL bin kağıtları abi
Albatrosadana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Aleyküm selam abi sende öylesin:)
Albatrosadana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Evet dediği hisse 2.15 den 1 yıldır bende duran hisse gitsin artık :)
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Bilmiyorum nazlı abla takip etsin dedi bana sadece :) istediğin yerden alabilirsin
İnşaatçı_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Gayet güzel olur hedefim 2.20 benim ytd:) ama nakit dursun elinde yinede
SMG için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Oylum evet mepet den çıktım hareketlenirse girerim
İnşaatçı_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Przmayı takip etsin çıkışta yakalasın güzel kâr alır dedi ytd 4.04 üstü bence güzel oda kapanış ytd
İnşaatçı_61 için cevaplandı (yorumu göster)