Üye adı:Sercancelik78
Kayıt tarihi:3 Kasım 2018
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:2332
Üye puanı:174
Takipçileri:19
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:42 Gram altını var
Puan:18,61 Nakit puanı var
T. Puan:254283,1492 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Sercancelik78 yorumu ()Saat 6 dan sonra bı hareket bekliyorum ama inşallah olur
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Sercancelik78 yorumu ()dolar dan Altın a geçiş yapan var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Sercancelik78 yorumu ()Yakacan milleti bu kadar emin konusma
Saldiray_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Sercancelik78 yorumu ()Merhaba bişey soracağım dolar dan gümüşe geçmek için hangi rakamlar uygundur yani kâr getirir ilk defa gümüşe parite yapacağım ama
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Sercancelik78 yorumu ()Sizce dolar dan Altın a geçmek için hangi rakamlar uygun yani kâr getirir ilk defa altına geçmeyi düşünüyorum ama
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Sercancelik78 yorumu ()Kaç aydır 5.4 gelecek diyorsun en sonunda dolar da dayanamadı şu yuzsuzden kurtulayım diye 5.4 olacak galiba :D
frt_kr_34 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Sercancelik78 yorumu ()euro yu neyle yapistirmislar oraya sabit duruyor sabahtan beri
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Sercancelik78 yorumu ()Kötü gelmiş hali buysa iyi gelmesini düşünemiyorum:)
PARİTECİM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Sercancelik78 yorumu ()Veriler iyi geldi galiba?
PARİTECİM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Sercancelik78 yorumu ()Ben çıkmaz demiyorum ki sürekli çıkış hareketinde bulunmaz diyorum illaki bı yerden dönüp tekrar alma şansı verir ama sen al yata alismissan bişey diyemem
yorukoglu4207 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Sercancelik78 yorumu ()Bugün gbp parite sinden 1.31 bekliyorum ama inşallah cumaya denk gelmez :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Sercancelik78 yorumu ()Bu dolar böyle sürekli çıkmaz uygun yerden TL ye veya ben TL sevmiyorum diyen diğer döviz cinslerine dönüş yapmalı bence yoksa yine tersteyiz diye aglarsiniz :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Sercancelik78 yorumu ()Bu zihniyetten dolayı 6 dan beri tersteyiz zaten :D
kader48 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Sercancelik78 yorumu ()Yok 5.39 diyince indirir sırf hevesiniz kursaginizda kalsın diye :D
Ayaz_Efe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Sercancelik78 yorumu ()parite hızlı düşüyor. acele etmemekte yarar var
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Sercancelik78 yorumu ()Yarından sonra cumartesi sen iyisi mi pazartesiyi bekle :D
yıley için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Sercancelik78 yorumu ()Bu usd /GBP parite si son birkez 1.33 denemesi yapar mı fikri olan var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Sercancelik78 yorumu ()Sen konuş başkan sana laf yok :)
Karbeyazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Sercancelik78 yorumu ()Yarın dolar için veri veya konuşma var mı? Ona göre bu akşam bı parca çıkıp yarın alttan almaya çalışayım
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Sercancelik78 yorumu ()Gelsin hocam ya İzmirlinin zararını karsilariz yeterki 1.30 gelsin :D
bafi36 için cevaplandı (yorumu göster)