Üye adı:selocann
Kayıt tarihi:15 Aralık 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4962
Üye puanı:496
Takipçileri:89
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()Admin kardeş evet dolar endeksi ve bist i koyabilirseniz buraya çok iyi olacak.
admin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()yükseliş sınırlı kaldı...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()tüfe kötü en önemli olan bu değil mi ? faiz artışı için bu önemli bir kriter değil mi?
paritecem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()veri kötü gelyor dolar cıkıyor anlamıyorum gercektennn...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()beklentiye yakın . tüfe mart beklenti 03, gelen 0. 2
ama yıllık tüfe geriledi bana göre iyi değil ama endeks ters tepki veriyor... adamların zaten tek amacı enflasyon oluşturmak biraz... bunu beceremediler..
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()yüksek gelmesi pardon abd enflasyon yüksek gelsin diye ugrasıyor.
selocann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()amerika için iyi gelmesi demek enflasyonun düşük gelmesi demek.
adamlar zaten enflasyon oluşturmaya çalışıyor. bunu karışirmayın..
tutamayankamon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()Kim zengin ya ? türk halkı mı? asgari ücret 949 tl ? ev kiraları minumum 500- tl , nasıl zenginlik bu ?
dejavumonolisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()ons iyi gidiyor, veri kötü mü bekleniyor acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()2. 71 civarı alanlar zararına satmayın ama bir süre bekletebilir.
Gram Altın için selocann yorumu (1 gün önce)
2. 71 civarı alan varsa, bir süre beklyecek ...
https: //profil. altin. in/uye/15535
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()gidip bir bankada hesap açıtırıp , internet bankacılığını açtır.. işlemler bankalar aracılığı ile yapılıyor.. banka tercihi sana kalmış , döviz makasları önemli banka banka değişiyor, burada finansbank kullanan çok memnunlar sanırım, ben iş bankası kullanıyorum 0. 007 kurus civarı makas var fena değil.
cakir_ramazan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()5. 89 dan verdim iş c hissesini... 200- tl kar bugün borsadan aldık ekmeğimizi.
Gram Altın için selocann yorumu (24 saat önce) Cevap yaz
bu orTamda hersey riskli... borsaya girdim bir parça iş c aldım 5. 75 den , dolar a müdahele gelecek görüşündeyim.. ytd
https: //profil. altin. in/uye/15535
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için selocann yorumu ()bist 83. 000 gidiyor
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()tepki alışları bunlar düşüşte hala..
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()2. 71 civarı alan varsa, bir süre beklyecek gibi...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()zam, zama da zam , herseye zam...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()of off offf resmenn göz göre göre batıyoruz bir allahın kulu çıkmıyoorrr
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()bu ortamda hersey riskli... borsaya girdim bir parça iş c aldım 5. 75 den , dolar a müdahele gelecek görüşündeyim.. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()merkeze bu kadar baskı olmasaydı, şimdi faiz silahını kullanır dolar ı aşağıya çekerdi..
TOYOTOO için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()ben faiz artışı bekliyorum artık nettt belki bu gece belki yarın.. ytd