Üye adı:selocann
Kayıt tarihi:15 Aralık 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4962
Üye puanı:496
Takipçileri:89
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()ani sert hareketler olabilir, panik yapmayın.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()evet başlandı ama hala kafalarda acaba faiz artışı gelmez mi diye düşünenler de var. tam anlamıyla satın alındığını düşünmüyorum.
murro32 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()gr için valla ben onsa bağlı düşüş bekliyorum. fed eylül de faiz artışına giderse ons yara alır..
ihsansabri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()o dediğin seviyeler, eylül de fed e bağlı olarak gelebilir.
murro32 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()bist 76. 000, dolar 2. 75 , eur 3. 08 .
Kısa vade beklentilerim , kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()zafer sen günü birlik alıyım çıkayım diyorsun karımı... ama bu kadr kolay olsa herkes kazanmaz mıydı ? Alımını yaptıktan sonra oturup izleyeceksin bu 1 gün de sürer, 1 ay da sürer.
zaferconn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()düşse daha da düşer diye almazsın - zafer.
zaferconn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()mesajım geliyor mu acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()Mesajım geliyor mu acaba biri yazabilir mi?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()2. 68 den dolar ım var , bekliyorum ben. 2. 70 üzerinde kaldıkça poizitif devam eder bence... önce 2. 72 sonra 2. 75 denemesi gelirse parça parça boşaltacağım.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()Maalesef şanlıurfadan gelen şehit haberleri piyasaları etkiledi.
dolarım var ama lanet olsun böyle gelen paraya.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için selocann yorumu ()biste 76. 000 e kadar düşük gelecek.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için selocann yorumu ()Tam dediğim gibi oldu, pozitif açan borsa satış yemeye başladı..
Gram Altın için selocann yorumu (4 saat önce) Cevap yaz
Günaydın hayırlı kazançlar.
Bugün bist açılışı takip edilmeli, dünkü satıcılı piyasa devam edecek mi izlenmeli? Şayet öyle olursa döviz kurlarındaki yukarı hareket devam edecektir. Dün amerikan borsaları ufak yükselişlerle kapadı, bugün borsa yatay veya küçük bir artışla açalabilir ama nihayetinde ben 80. 000 Altına sarkmasını bekliyorum
https: //profil. altin. in/uye/15535
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()sana 40 kere yazdım bozma bekle diye, sen kendin kaşınıyorsun kardeş.
zaferconn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()borsadaki kayıp sürüyor. 81. 000 Altın a inmeyi deneyecektir bugün. şuandaki kayıp
% 1. 80 oldu.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()zafer valla kardeşim , sattığın kurdan geri almak ne ya? neden bu kadar paniksin sen anlamamıyorum seni... arap atı değil ki bu döviz, yükselirken elbet arada bir dinlenecek böyle.
zaferconn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()mesajım geliyor mu birisi cevap verebilir mi?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()mesajım geliyor mu biri cevap yazabilir mi?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()yaw bir sakin ol ya.. arap atı mı sandın döviz bu, yükselişte işte az sabırlı ol.
zaferconn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()komşularla sıfır sorun ...