Üye adı:selinesk
Kayıt tarihi:2 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16426
Üye puanı:767
Takipçileri:139
Takip edilen:97
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()yok o belli olmaz sabaha düşüşle uyanma ihtimalinden dolayı satıyoruz yoksa kalırız sıkıntı olmaz ben 3. 7716 dan verdim 3. 77 yi görsem alsam kar yapmıyo muyum
Lmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()dolar düşüyorrr:) düş düş 78 le kapa inş
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()sağ olun oralarda yine zirve olursa çıkıcam akşam çıktım kardan zarar ettim
Lmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()yok sabah 8. 30 da alıyorum ben dolar ı da zirve saati kaçtı 3. 78 oldu ya bi ara onu unuttum
Lmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()dolar ın zirve saati tam kaç oluyo
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()inş kazanırsınız borsada para sıfırlanabiliyo galiba bilmeyince dolar al sat işte bizimkisi
zararlarinefendisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()sabah en paradan 3. 7167 den dolar alanlar olarak çok tatlıyız :) (siz olmasanız alamazdım satmayaydım iyiydi)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()günlük al sat yapıyoruz ters kalmak ihtimal dahilinde de olsa akşam 5 oldu mu dolar dan çıkarım
Arin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için selinesk yorumu ()bu borsa mı valla una çok zam geldi geç kalmadınız mı almakta :)
zararlarinefendisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()bir şey soracağım terste kalmak dediniz de benim dolar da makas 70 kuruş gibi bişey ben aldım diyelim 3. 80 den sonra 3. 84 çıktı diyelim misal sonra farz edelim ki satmadım3. 81 e kadar düştü işte o anda sattığımızda nasıl terste kalırırz ki?
Arin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()valla ben bugün bi kere sabah aldım akşam 5 de sattım targette olsam şuan kesin sattıydım da. ama diğer arkadaşlar en az 3 al sat yaptı benden daha fazla kar ettiler
hataylı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()valla ben 127 den Altın alamayanlardanım o yüzden bi yerden bu açığı kapamam lazım 10 binden fazla kar olacaktı düşer diye diye alamadım ilk dolar alışım da bugün 800 e yakın karım oldu
hataylı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()sabah almam lazım inş düşer
hataylı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()ne zaman bi arap eksikti
Maffa44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()akşam 3. 77 den dolar dan çıkan bi ben miyim bu dolar düşer mi sabaha
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()dolar 4. 20 olsa kim şaşırır
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()sabah 8. 30 da dolar alıcam ytd diyim havalı olsun :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()konu nedir
Yavas_ol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()sabaha düşer diyolar ben yarın al sat yapacağım bakalım nasıl bir şeyler olacak
yusufum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()bugün dolar da al sat çok kar verdi mb müdahalesinden önce çıkış yapanlar 3. 74 lerden tekrar girdi iyi kar aldı