Üye adı:selinesk
Kayıt tarihi:2 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16425
Üye puanı:767
Takipçileri:139
Takip edilen:97
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()bugün cnn türkte dolar 3. 78 seviyesindeyken bi ekonomist doların 3. 72 ve 3. 88 arasında yatay olacağını belirtti
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()hasan yıldırım demişti dolar 3. 79 olacak diye o adam nereye kayboldu
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()enparada genelde sabah alınan dolar öğlen olmadan 1 kuruş artıyo fark eden var mı
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()dolar daha 2 hafta önce 3. 72 ye düştü hem de 3. 92 lerden düştü çoğu kişi de zararına sattı ama tekrar gördü 3. 90 ı zararına satmasın vakti olan
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()dolar güniçi en son 75. 9 a kadar düştü bence dip oydu
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()dolar a 3. 72 olacak dendi gündüz 3. 765 dan almadım bu yine artmış bi dipten alamadım şu doları
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()nerelerdesiniz
djtiesto için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()iyi ki almamışım :) nolur sizce bu dolar
murro32 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()yok almadım riske edemiyorum
murro32 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()müdahale gelir diye alamıyorum
murro32 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()düş dolar biz de alalım şöyle bi 3. 85 ol sonra 3. 90 a çık
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()bence pzt bu artışın düşüşü olur bugün alınan bugün karla çıkılmalıdır
zeynep_35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()terste falan mısınız
nedim01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()düşse de alsak
zeynep_35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()mb nin dolar ı 3. 92 den 3. 77 ye bi günde indirebildiği gücü bitti galiba
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()burdan dolar alanlar cesurlar bence 3. 92 den sonra müdahale gelmişti daha önce korkulur buralardan
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()ben sizin dediklerinizi yapmayan pişman biriyim Altın 130 ken alın 150 olcak dediniz almadım altın oldu 150 vallahi sizi çok anıyorum her dediğiniz de er geç oluyo
murro32 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()ben sizi takip ediyorum siz alın satın falan yazın aldıktan sonra da yazabilirsiniz bikaç kuruş fazlaya alırım sıkıntı olmaz
murro32 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()sattınız mı duruyo mu hala
murro32 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selinesk yorumu ()@murro32 siz sabah dolar 3. 81 deyken nerdeydiniz fulle falan deseydiniz ya bazen çok ihtiyaç oluyo bu kelimeyi duymak